Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@17:32:55 GMT

وضعیت نامناسب جاده ها مهمترین مشکل تکاب است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۵۵۳

وضعیت نامناسب جاده ها مهمترین مشکل تکاب است

به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز چهارشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی محور تکاب - دندی - زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وجود مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و ببش از 170 ثبت ملی تاریخی و طبیعی در تکاب اظهار داشت: صنعت گردشگری این شهرستان به علت وضعیت نامناسب محورهای مواصلاتی متناسب با ظرفیت های گردشگری و کیفیت و تعدد اماکن تاریخی و باستانی رونق و توسعه نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ضرورت بهبود محورهای مواصلاتی با توجه به دوری از مرکز استان و سخت گذر و برف گیر بودن جادهای منتهی به این شهرستان اضافه کرد: بهبود و توسعه راه های دسترسی و اجرای مطلوب و مناسب طرح های جاده ای از نیازهای اصلی توسعه و عمده ترین مطالبه مردمی در تکاب به شمار می رود.
وی با بیان اینکه امسال چند طرح مهم جاده ای از جمله احداث محور تکاب- دندی و بهسازی محور تکاب - شاهیندژ اجرا می شود، ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح های توسعه جاده های این شهرستان بخش مهمی از مشکلات زیرساختی این شهرستان برطرف شده و گام بزرگی در راستای محرومیت زدایی از این شهرستان برداشته شود.
فرماندار تکاب اظهار داشت: سفر استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی و برگزاری نخستین جلسه شورای برنامه ریزی استان در سال 1398 در این شهرستان نشانه همت بالا و اراده جدی مقام عالی استان برای رفع محرومیت از تکاب است.
مکرمی گفت: این سفر زمینه ساز تخصیص اعتبارات ویژه برای اجرای طرح های عمرانی و تکمیل طرح های نیمه تمام تکاب شد و گام موثری برای توسعه زیرساخت های این شهرستان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت توسعه تکاب و بازدید و کلنگ زنی چند طرح عمرانی امروز/چهارشنبه/به تکاب سفر کردند.
همچنین استاندار آذربایجان غربی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این سفر یک روزه به همراه جمعی از مسوولان استانی و محلی با خانواده جانباز شهید عباس الطافی نیز دیدار کردند.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای کوهستانی در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 باستانی جلسه شورای برنامه ریزی دستگاه های اجرایی صنعت مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: بااتمام عملیات حفر یک حلقه چاه عمیق، آب شرب مورد نیاز روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر تامین شد.

محمداشرفی با بیان اینکه ظرفیت آبدهی این چاه ۱۰ لیتر در ثانیه است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: با تکمیل این پروژه و اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال، آب شرب مورد نیاز ۱۱۵ خانوار روستایی با ۴۳۷ نفر جمعیت تامین خواهد شد

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد