Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند- ايرنا- فرماندار خوسف با انتقاد از بانک هاي عامل در نحوه توزيع تسهيلات اشتغالزاي روستايي مراحل اول و دوم گفت: اين بانک ها اولويت دستگاه هاي اجرايي شهرستان را در نظر نگرفته اند.

به گزارش ايرنا محمد شفيعي روز چهارشنبه در نشست شوراي اداري خوسف با اشاره به شروع پرداخت مراحل سوم و چهارم اين تسهيلات افزود: پرونده ها به ميزان يکهزار و 500 ميليارد ريال در بانک هاي عامل تکميل شده است که اميدواريم در اين مراحل تسهيلات واحدهاي توليدي نيز پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: در سال 97 از 254 طرح اشتغالزايي روستايي که در کارگروه هاي استاني و شهرستان تصويب و به بانک هاي عامل معرفي شدند فقط به 117 طرح در مرحل اول تسهيلات پرداخت شده است.
فرماندار خوسف يادآور شد: با توجه به اينکه بيش از 70 درصد جمعيت شهرستان به امر کشاورزي و دامداري مشغول هستند لذا پرداخت تسهيلات براي تکميل چرخه توليد محصولات کشاورزي و دامي در اولويت دستگاه هاي اجرايي شهرستان است.
وي با بيان اينکه نوروز امسال بيش از 300 هزار از جاذبه هاي گردشگري اين شهرستان ديدن کردند، گفت: اين تعداد نسبت به نوروز پارسال 2.5 برابر افزايش داشته است.
شفيعي ادامه داد: امسال اين شهرستان با داشتن طرفيت هاي بالقوه در بحث گردشگري، نوروزي متفاوت از سالهاي گذشته را تجربه کرد.
وي بيان کرد: در اين ايام ميزان اقامت کنندگان نيز با 40 درصد افزايش به حدود 60 هزار نفر رسيد.
وي با اشاره به نبود بعضي از زيرساخت هاي گردشگري در شهرستان گفت: در بحث زيرساخت هاي گردشگري در خوسف مشکلاتي وجود دارد که در 2 سال گذشته اقدامات بسيار خوبي همچون احداث کمپ گردشگري عشايري گواب و دهکده گردشگري خوسف انجام شده است.
فرماندار خوسف با اشاره به ساير ظرفيت هاي اين شهرستان در بحث کشاورزي، صنايع دستي، صنعت، معدن افزود: لازم است دستگاه هاي اجرايي بستر هاي لازم براي سرمايه گذاري در اين زمينه ها را فراهم کنند.
شفيعي با انتقاد از رفتار سليقه اي با برخي از قوانين توسط دستگاه اي اجرايي ادامه داد: بايد از قوانين موجود براي رونق توليد و به نفع مردم و ارباب رجوع تفسير کرد و اين به معني قانون شکني نيست.
وي با اشاره به نامگذاري سال توسط مقام معظم رهبري به عنوان رونق توليد افزود: کليد حل بسياري از مشکلات عمل در راستاي سياست هاي کلي نظام و انجام فرمايشات رهبري است.
شفيعي با اشاره به همدلي و همبستگي دستگاه هاي اجرايي، قضايي ، نظامي و انتظامي گفت: اگر توفيقي در شهرستان اتفاق افتاده نتيجه اين همدلي و همکاري بوده است.
در اين نشست حسين مالکي بيرجندي به عنوان معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور عمراني فرمانداري شهرستان خوسف منصوب شد.
شهرستان خوسف در فاصله 36 کيلومتري بيرحند مرکز استان خراسان جنوبي است.
9866 * 6054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد