Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: هیچ گونه کوتاهی دربرابر تیم پارس جنوبی‌جم از سوی مسئولان وزارت نفت و استان بوشهر پذیرفته شدنی نیست. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنگان، سکینه الماسی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان اجرایی کنگان و صنایع پارس جنوبی  اظهار داشت: تیم پارس جم با این هواداران پرشور نباید مشکلات مالی داشته باشد و هیچ گونه کوتاهی دربرابر این تیم از مسئولان وزارت نفت و استانی پذیرفته شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 عضو کمیسیون انرژی بیان کرد: حضور این تیم لیگ برتری در دل صنایع نفت و گاز، یکی از دلخوشی‌های بزرگ جنوب کشور است که جوانان بی‌شماری را به فرداهای بهتر در عرصه ورزش قهرمانی امیدوار ساخته است.

الماسی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی برای تامین مالی تیم پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: حفظ این دلخوشی، خط قرمز مردم و هواداران این تیم محبوب جنوب است و انتظار دارم همه مسئولان در وزارت نفت و سایر دستگاه‌های اجرایی  استان بوشهر برای تداوم بقای آن در سطح اول فوتبال کشور بکوشند. 

استاندار بوشهر: با تمام وجود به تیم پارس جنوبی جم کمک می‌‌شودبخشی از مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم حل شدمشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم برطرف می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس تاکید کرد: اگر وجود و بقای تیم‌هایی چون پرسپولیس و استقلال برای بسط امید و نشاط در جامعه ضروری است بدون تردید حضور تیمی مثل پارس جنوبی جم با هواداران پرشور در بزرگترین صنعت گاز و پتروشیمی کشور در کنار مصائب مختلف صنعت بسیار ضروری‌تر است.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت

شما شهروندان عزیز در مورد بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

پذیرفته شدگان آزمون سردفتری همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری، در لینک زیر مشاهده کنید.

اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱

تمامی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور جهت شرکت در دوره کارآموزی مربوط که از پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود؛ باید ثبت نام کنند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • کسانی می خواهند گاو اردک بزاید
  • کسانی که می خواهند گاو اردک بزاید
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی