Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:57:18 GMT

فن دایک بهترین بازیکن فصل لیگ برتر شد؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۸۳۱

فن دایک بهترین بازیکن فصل لیگ برتر شد؟

برخی نشریات انگلیسی از جمله دیلی میل مدعی شدند ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول به عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره انتخاب شده است.


به گزارش "ورزش سه"، فردا بهترین بازیکن لیگ برتر جزیره رسما اعلام خواهد شد اما برخی منابع خبر از انتخاب شدن فن دایک به عنون بهترین بازیکن این فصل داده اند. به جز فن دایک، سادیو مانه از لیورپول، رحیم استرلینگ، سرخیو آگوئرو، برناردو سیلوا هر سه از منچسترسیتی و ادن هازارد از چلسی، پنج نامزد دیگر دریافت این جایزه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر این اتفاق رخ دهد، فن دایک دومین بازیکن لیورپول است که به شکل متوالی صاحب عنوان بهترین بازیکن فصل می شود و فصل قبل نیز این جایزه به محمد صلاح، گلزن مصری مرسی سایدی ها رسیده بود.

 

 

لوییس سوارز، استیون جرارد، جان بارنز، یان راش، کنی دالگلیش و تری مک درموت، دیگر بازیکنان تاریخ باشگاه لیورپول بوده اند که موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس شده اند و فن دایک می تواند ستاره بعدی تاریخ لیورپول لقب گیرد.

 

فن دایک هلندی در ژانویه سال 2018 و با مبلغ 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، طی این مدت نقش فوق العاده ای در ترمیم خط دفاعی تیمش داشته و این پست که روزگاری پاشنه آشیل مرسی سایدی ها بود، حالا به نقطه قوت آنها تبدیل شده است.

 

البته نام بهترین بازیکن فوتبال جزیره فردا و در مراسمی در لندن اعلام خواهد شد اما به نظر می رسد شانس فن دایک از دیگر گزینه ها بیشتر باشد.

ویرجیل فن دایک لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و چلسی در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری پر گل آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

لئاندرو تروسار در دقیقه چهار، بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاورتز در دقایق ۵۷ و ۶۵ گل‌های آرسنال را به‌ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی کد خبر 747375

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد