Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:44:32 GMT

با اعلام تاج؛ مونتلا سرمربی تیم ملی نمی شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۸۶۷

با اعلام تاج؛ مونتلا سرمربی تیم ملی نمی شود

مهدی تاج از معرفی سرمربی جدید تیم ملی پیش از فرا رسیدن تعطیلات نوروزی خبر داد. این در حالی است که پیش از این گفته می شد تیم ملی بعد از کارلوس کی روش ابتدا با سرمربی موقت کار را شروع خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رییس فدراسیون فوتبال در این باره می گوید: تلاش من این است که قبل از عید نوروز سرمربی تیم ملی را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه ضعف های قرارداد کی روش را در این قرارداد جدید لحاظ می کنیم. دوست دارم سرمربی تیم ملی وقتی می آید روی تیم ملی نونهالان، جوانان، امید نظارت کند و به پایه ها توجه ویژه داشته باشد.

 

اما در روزهای اخیر بحث های زیادی در مورد حضور مونتلا در تیم ملی شده است. مربی ایتالیایی که البته خیلی مربی شناخته شده ای در جهان فوتبال نیست ولی در روزهای اخیر سایت های خارجی مطالب متعددی در مورد حضور او در راس کادر فنی تیم ملی به جای کارلوس کی روش منتشر کردند. از پاسخ مهدی تاج اینطور بر می آید که مونتلا شانسی برای حضور در تهران ندارد! رییس فدراسیون فوتبال در این باره به طعنه می گوید: مونتلا کیست؟ من می خواستم از شما بپرسم او کیست؟ البته من می دانم او بازیکن تیم ملی ایتالیا بوده است. هدف ما این است که اگر اسمی وسط آمد و  عده ای شروع به تحلیل او کردند سکوت کنم. نظرم این نیست که اسمی مطرح شود.

 

مهدی تاج بار دیگر به حضور برانکو در راس کادر فنی تیم ملی واکنش نشان داد، هم چنین شفر سربی استقلال که اینروزها تیمش در بازی های لیگ برتر ارایه گر بازی چشم نوازی است. او می گوید: من ارزیابی ام از استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن به عنوان نماینده های ایران مثبت است. همین امروز 2 نامه به فیفا زدیم چون آنها مطالباتی داشتند. پرسپولیس که واقعا کارستان کرد و برانکو مدیریت خوبی کرد ولی کمی  این موفقیت در بحث‌ها گم شد. ارزیابی خود من از برانکو خیلی مثبت است و به شخصه الان پرسپولیس را تیم ملی می‌دانم. ارزیابی من از عملکرد برانکو مثبت است، حضور شفر هم در تیم استقلال مثبت است ولی اینکه سرمربی این 2 نفر باشند یا خیر باید صبر کنید تا فرآیند ما تکمیل شود.

 

به هر صورت این می تواند خبر خوشی برای اهالی فوتبال باشد. سرمربی تیم ملی پیش از فرا رسیدن سال جدید مشخص خواهد شد. هر چند این منجر می شود که تیم ملی روزهای فیفا در ماه مارس را از دست بدهد. البته قطر قهرمان جام ملت ها هم در روزهای فیفا ماه مارس استراحت خواهد کرد.

 

پژمان راهبر

فدراسیون فوتبال مهدی تاج (رئیس فدراسیون) تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج رئیس فدراسیون تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال که از ناحیه رباط پا دچار پارگی شده بود با نظر پزشکان عمل جراحی کرد و طبق گفته پزشکان از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده می‌تواند به میادین بازگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون