Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداران منچستریونایتد امیدوار خواهند بود که منچستر اونینگ نیوز اشتباه کرده باشد. 

طرفداری- این احتمال می‌رود ترکیب منچستریونایتد قبل از حساس‌ترین بازی فصل لو رفته باشد.

منچستریونایتد و منچسترسیتی در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در اولدترافورد به مصاف هم می‌روند که میزبان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده تلاش می‌کند و مهمان هم به سه امتیاز این بازی در کورس قهرمانی لیگ برتر نیاز مبرم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این MEN در سه بازی گذشته ترکیب منچستریونایتد را با دقت کامل قبل از شروع مسابقات رسانه‌ای کرد ولی شاید این بار ترکیبی که در آستانه دربی منچستر به دست آن‌ها رسیده است، یک بازی رسانه‌ای باشد. بر اساس اطلاعاتی که به MEN رسیده است، منچستریونایتد امشب با این ترکیب وارد زمین خواهد شد:

دخیا

یانگ، شاو، لیندلوف، اسمالینگ، دارمیان

پوگبا، فرد، پریرا

لینگارد، رشفورد

با توجه به درخشش اسکات مک تومینای در بازی‌های اخیر، غیبت او در این ترکیب تردیدها را افزایش می‌دهد. باید منتظر ماند و دید آیا MEN بار دیگر ترکیب منچستریونایتد را درست اعلام کرده است یا نه.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، رود گولیت، اسطوره میلان، در مورد دربی دلا مادونینا و ویژگی های برتر اینتر و اینکه قهرمان امشب مشخص می شود یا خیر، حرف زد.

نراتزوری این شانس را دارد که بیستمین اسکودتوی خود را در دربی امشب در سن سیرو به دست بیاورد و این اتفاق برابر رقیب همشهری لذتی دو چندان دارد. اختلاف دو تیم 14 امتیاز است و به فاصله 6 بازی تا پایان فصل، اینتر یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارد.

گولیت در این رابطه گفت:« در میلان آنها یک بازی متفاوت را ترجیح می دادند، فرض کنید این یک مسابقه تعیین کننده نبود، اما با توجه به شرایط، مطمئن هستم که آنها هر کاری انجام می دهند تا نبازند. اینتر نمی تواند اسکودتو را در دربی در خانه میلان جشن بگیرد.»

گولیت ادامه داد:« با این اوصاف، باید اعتراف کنیم که اینتر خیلی خوب بازی می کند. آنها سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و یک تیم عالی دارند. من چیزی را می گویم که هرگز نمی خواستم بگویم. آنها شانس اول پیروزی در بازی امشب هستند، بله این طور است.»

دیگر خبرها

  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی
  • ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • دی‌بروینه: بعد از هفته‌ای سخت، وقت استراحت است!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی
  • جنون ناگهانی گواردیولا علیه فودن! (عکس)