Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@21:56:28 GMT

ترامپ دموکرات ها را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۰۳۰

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت در صورتی که دموکرات‌ها براساس نتایج گزارش بازرس ویژه وزارت دادگستری قصد استیضاح او را داشته باشند، خواستار اجرای عدالت در دیوان عالی این کشور خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت: گزارش مولر علیرغم آنکه توسط دموکرات‌های عصبانی و کسانی که از ترامپ متنفرند، و با پول نامحدود (۳۵ میلیون دلار) نوشته شد کوچکترین اتهامی به من وارد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من کار نادرستی انجام ندادم. اگر دموکرات‌های تندرو برای استیضاح تلاش کنند، من ابتدا به دیوان عالی خواهم رفت. 

دونالد ترامپ در ادامه در توئیت دیگری به هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات خود در انتخابات سال ۲۰۱۶ و ماجرای رسوایی ایمیل‌های او پرداخت. ترامپ در این توئیت نوشت: هیچ جرم و بزهکاری سنگینی صورت نگرفته، من هیچ جرمی مرتکب نشده ام. همه جرایم توسط هیلاری خبیث، دموکرات ها، کمیته ملی دموکرات‌ها و پلیس‌های فاسد صورت گرفت؛ و ما آن‌ها را حین ارتکاب جرم دستگیر کردیم! ما منتظر (گزارش) مولر بودیم، بنابراین اکنون دموکرات‌ها به عنوان آخرین امید چشم به کنگره دارند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: توئیتر وزارت دادگستری پول استیضاح انتخابات رسوایی جرم استیضاح پول توئیتر رئیس جمهور آمریکا وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه‌کننده: تهدید به مرگ خانواده‌ ستاره آرژانتین!

به گزارش "ورزش سه"، خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند!

این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

به گزارش‌ رسانه‌های آرژانتینی یک خودرو، تابلویی را در مقابل محلی که این مرد 36 ساله معمولاً در آن زندگی می‌کند، خطاب به خانواده دی ماریا گذاشته است. روی این تابلو پیامی نوشته شده که حتی ماکسیمیلیانو پولارو، فرماندار روزاریو، نمی‌تواند امنیت آن‌ها را در صورت بازگشت به این شهر تضمین کند.

روی این تابلو این پیام نوشته شده است: "به پسرت آنخل بگو به روزاریو برنگردد، چون ما یکی از اعضای خانواده را خواهیم کشت. حتی پولارو هم قرار نیست شما را نجات دهد. ما یادداشت‌های کاغذی نمی‌گذاریم، ما فقط گلوله‌ها و افراد کشته‌شده را به‌جا می‌گذاریم."

روزاریو، یکی از بزرگترین قطب‌های کشاورزی جهان، شاهد افزایش شدید خشونت از سوی گروه‌های قاچاق مواد مخدر بوده است. این شهر بندری به گفته کارشناسان اخیرا به یک محل مناسب برای توزیع موادمخدر تبدیل شده است.

دی ماریا در سال 2007 پس از انجام 36 بازی برای روزاریو سنترال، باشگاه دوران کودکی خود را ترک کرد و سپس با بنفیکا امضا کرد. او طی 3 سال 125 بازی برای این باشگاه پرتغالی انجام داد. او سپس پرتغال را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. سپس این ستاره آرژانتینی به منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و یوونتوس رفت و سپس به بنفیکا بازگشت.

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، نیز سال گذشته در نامه‌ای پس از حمله افراد مسلح ناشناس به سوپرمارکت متعلق به خانواده همسرش، تهدید شده بود. در ماه مارس، مردی ناشناس سوار بر موتور و به کرکره‌های فلزی روی پنجره‌ها و درب ورودی این مغازه شلیک کرد. گزارش شده بود که 14 تیر به این مغازه شلیک شده است.

دیگر خبرها

  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس
  • اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • شوکه‌کننده: تهدید به مرگ خانواده‌ ستاره آرژانتین!