Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران به تهدید آمریکا درباره به صر رساندن فروش نفت ایران پاسخ قاطع واحد داد. آیت الله خامنه ای تاکید کردند هر چقدر لازم باشد نفت می فروشیم و  روحانی رئیس جمهور نیز گفت آمریکا نمی تواند فروش نفت ایران را به صفر برساند.

به گزارش صدای ایران، حضرت آیت الله خامنه ای علاوه بر این تاکید کردند که اقدام آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت ایران بی پاسخ نخواهد ماند، زیرا این تلاش یک دشمنی است و این دشمنی بی پاسخ نمی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب اسلامی علاوه بر این عنوان کردند ما به مقداری که نیاز باشد نفت خواهیم فروخت و این تلاش نتیجه ای نخواهد داشت. 

حسن روحانی رئیس جمهوری نیز در واکنش به اعلام دولت ترامپ برای به صفر رساندن فروش نفت ایران عنوان کرد آمریکا به هیچ عنوان نمی تواند اقدامی انجام دهد که فروش نفت ایران به صفر برسد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین در هشداری بی سابقه به دو کشور عربستان و امارات تاکید کرد کرد حیات این کشورها مدیون ایران است، زیرا اگر ایران ممانعت نمی کرد صدام حسین به این کشورها نیز تجاوز می کرد و باعث نابودی آنها می شد.

به گزارش صدای ایران، آمریکا اعلام کرده است قصد دارد از 12 اردیبهشت امسال ( سال 98) دیگر معافیت های کشورها برای خرید نفت ایران را تمدید نخواهد کرد و بر این اساس تصمیم دارد تا فروش نفت ایران را به صفر برساند.

آمریکا تا پیش از این برای هشت کشور از جمله چین، هند و ترکیه برای اینکه بتوانند از ایران نفت بخرند معافیت داده بود ولی اکنون اعلام کرد است دیگر قصد ندارد معافیت های اعطا شده به این کشورها را تمدید کند.

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: به صفر رساندن فروش نفت ایران آیت الله خامنه ای روحانی سخنان خامنه ای سخنان روحانی فروش نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ تصرف در مشاعات آپارتمانی

آیت‌الله خامنه‌ای به استفتاء درباره «تصرف در مشاعات آپارتمانی» پاسخ گفتند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن پاسخ امام خامنه‌ای به استفتاء درباره «تصرف در مشاعات ساختمانی» منتشر شد.

متن پرسش و پاسخ عنوان شده به این شرح است:

پرسش: در قوانین آپارتمان‌نشینی و تصرف در مشاعات، قانون در برخی موارد هر گونه تصرفی را منوط به رأی اکثریت کرده است؛ ولو اقلیت ناراضی باشند.

با توجه به قانون نام‌برده در جایی که تصرف در مشاعات موجب رفع خسارت شود مثلاً ایزوگام پشت بام خراب شده و برخی به خصوص طبقات پایین حاضر به تعمیر نیستند، آیا رضایت آنها شرط است؟ آیا مبلغ خسارت را هم می‌شود از اقلیت ناراضی به نسبت دریافت کرد؟

همچنین در جایی که تصرف موجب خسارت نیست ولی ارزش کالای مشاع را بالا می‌برد مثل نمای ساختمان و گذاشتن پله و آسانسور و اکثریت راضی به آن هستند، آیا مخالفت اقلیت تأثیر دارد؟ آیا می‌شود مبلغ هزینه را به نسبت از اقلیت گرفت؟

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ تکلیف نسبت به طلبی که قرض‌دهنده ناپدید شده چیست؟

پاسخ: اگر قانونی در این زمینه بوده یا شرطی وجود داشته باشد که این تصرفات مطابق آن مجاز باشد، عدم رضایت دیگران تأثیری ندارد و این تصرفات جایز است؛ در غیر این صورت رضایت همه مالکان شرط است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود
  • استفتاء از امام خامنه‌ای؛ تصرف در مشاعات آپارتمانی
  • تازه ترین اقدام برای رساندن دارو به درِ منازل / فروش اینترنتی دارو غیرقانونی است
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران
  • پیام مفتی اعظم روسیه خطاب به رهبر ایران + جزئیات | برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای...