Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم در مجلس مشکلات زیرساختی مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و گفت: از اعتبارات ملی می‌توان برای احداث زیرساخت‌ها و کمبودهای مسجد مقدس جمکران به‌ویژه در برپایی جشن بزرگ نیمه شعبان استفاده کرد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی فراهانی جلسه شورای فرهنگ عمومی که عصر امروز در سالن جلسات ساختمان اداری حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ مهدویت باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشکلات زیرساختی مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و افزود: از اعتبارات ملی می‌توان برای احداث زیرساخت‌ها و کمبودهای مسجد مقدس جمکران به‌ویژه در برپایی جشن بزرگ نیمه شعبان استفاده کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تمام هزینه‌های نیمه شعبان از طریق کمک و مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود، درحالی‌که حجم خدمات ارائه‌شده به مردم بسیار زیاد است.

امیرآبادی تأکید کرد: گره‌های ترافیکی مهم‌ترین مشکل مسجد مقدس جمکران در استقبال و برگزاری جشن نیمه شعبان است، برای بهبود وضعیت استان در نیمه شعبان باید احداث زیرساخت‌های موردنیاز در دستور کار مسئولان استان قرار بگیرد.

وی ابراز کرد: برای حل مشکلات و معضلات استان قم در برگزاری جشن نیمه شعبان باید کارگروهی دائمی تشکیل‌شده و مشکلات را به‌صورت مستمر دنبال و در رصد حل مشکلات قدم بردارد.

جشن‌های نیمه شعبان در سمنان به روایت تصاویرطبخ 150 دیگ آش نذری به‌مناسبت نیمه شعبان در کرمان به‌روایت تصویرجشن نیمه شعبان در استان کردستان+فیلم

مدیرکل ارشاد استان قم نیز تأکید کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر دو قطب اصلی فرهنگی قم در برگزاری برنامه‌های قرانی و دیگر فعالیت‌های فرهنگی قم هستند.

سید موسی حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: ترویج ساده زیستی و انعکاس برنامه‌های قرآنی قم در ایام ماه مبارک رمضان از طریق سیمای استان پیش‌بینی‌شده است، در اجرای برنامه‌های فرهنگی تمام ظرفیت‌های استان بسیج خواهند شد.

انتهای پیام/

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت‌های اربعین و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با بیان اینکه عملیات ساز‌های بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود، افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

استاندار ایلام ابراز کرد: طبق زمانبندی ساز‌های بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود.

بهرام نیا همچنین از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید گفت: از پل رانشی تا سه راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش آسفالت تکمیل شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

بهرام نیا، همچنین از پل کیلومتر (۵۶) واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: اعتبارات این پل از محل اربعین تامین شده و تا پایان خردادماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد