Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:03:21 GMT

لیگ برتر روسیه| توقف خانگی یاران میلاد محمدی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۳۹۳

لیگ برتر روسیه| توقف خانگی یاران میلاد محمدی

تیم احمد گروژنی در بازی خانگی لیگ برتر روسیه برابر تیم مدعی کراسنودار به تساوی بسنده کرد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روسیه امشب (چهارشنبه) تیم‌های احمد گروژنی و کراسنودار به تساوی یک - یک رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره سیمنوف در دقیقه 2 بازی گل زودهنگام تیم احمد گروژنی را به ثمر رساند اما ویکتور کلاسن، هافبک سوئدی کراسنودار در دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی زننده گل تساوی‌بخش تیمش بود.

میلاد محمدی، مدافع ایرانی در ترکیب اصلی تیم احمد گروژنی برابر کراسنودار بازی کرد.

تیم احمد گروژنی با 34 امتیاز در رده نهم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه قرار دارد و کراسنودار 43 امتیازی نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

امشب تیم صدرنشین زنیت سن‌پترزبورگ نیز که از سردار آزمون بهره‌مند است به مصاف تیم دینامو مسکو می‌رود.

واکنش پیشکسوت فوتبال روسیه به احتمال توقف روند گلزنی آزمون

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط میلاد محمدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلاد محمدی میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین بازی مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز، جمعه - ۳۱ فروردین تیم شهرداری گرگان برابر مهرام تهران به پیروزی دست پیدا کرد و یک به صفر از حریف پیش افتاد.   در حالی که نیمه نخست این دیدار با حساب ۳۸ - ۳۸ مساوی به پایان رسید، با آغاز نیمه دوم، شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد بهتری در مقایسه با حریف خود داشتند و در پایان با نتیجه ۸۴ - ۵۹ میهمان خود مهرام را شکست دادند.   مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران کوارتر‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۱-۱۷، ۲۵-۱۰ و ۲۱-۱۱ با پیروزی پشت سر گذاشت تا با وجود باخت ۱۷-۲۱ در کوارتر دوم، در مجموع با ۲۵ امتیاز اختلاف برنده این دیدار خانگی شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که بتواند سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • برد پرگل یاران فردوسی‌پور مقابل سرخابی‌های سابق
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال