Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:15:06 GMT

طرح تاب آوری اجتماعی زنان در مناطق سیلزده اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۴۲۱

طرح تاب آوری اجتماعی زنان در مناطق سیلزده اجرا می شود

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: طرح تاب آوری اجتماعی زنان در مناطق سیلزده این استان اجرا می شود.

به گزارش ایرنا ناهید پرویزپور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنان در حوادث و بلایای طبیعی نسبت به مردان آسیب پذیرتر هستند اول اینکه در حوادث طبیعی وضعیت بهداشت و سلامت زنان به‌دلیل عدم دسترسی به وسایل بهداشتی، آب سالم و تغذیه مناسب در معرض مخاطره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دوم اینکه انسجام عاطفی اعضای خانواده از وظایف آنان است و در شرایط بحرانی زنان تمام اندوه ناشی از بحران را در خود فرو می‌ریزند و به همین دلیل مشکلات روحی زیادی را تجربه و تحمل می‌کنند.
وی بیان کرد: ما اکنون وارد فاز دوم امدادرسانی به مردم سیل‌زده هستیم و باید تمام تمرکز خود را بر جذب کمک‌های نقدی مردم، خیرین و تهیه لوازم ضروری منزل کنیم.
پرویزپور اضافه کرد: در سال جاری طرح تاب‌آوری زنان جوامع محلی با تمرکز بر بانوان این مناطق اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که به آنان کمک کنیم تا بتوانند در مواجهه با بحران‌ها به شیوه منطقی برخورد کرده و بنیاد خانواده را حفظ کنند.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي طرح تاب آور مناطق سيلزده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بارش‌ها تا ۱۲ فروردین در کدام مناطق ایران است؟

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، جدیدترین نقشه‌های پیش بینی هفتگی بارش کشور بر مبنای نقشه‌های احتمالاتی توسط پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از ۶ فروردین ماه تا ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ تولید و ارائه شد.

بر این اساس، بارش هفته اول (۶ تا ۱۲ فروردین) کشور عمدتا بر استان‌ها در کوه‌های زاگرس میانی و جنوبی، مناطقی از شمال غرب، دو سوی نیمه شرقی کوه‌های البرز و مناطق کوهستانی مرکز استان کرمان متمرکز است.

همچنین، با احتمال حدود ۷۵ درصد بارش انباشته هفتگی در مناطقی از استان‌ها واقع بر زاگرس میانی و جنوبی در حدود ۱۰۰ میلیمتر یا بیشتر پیش بینی شده است. در سایر مناطق کشور بارش کمتر از نرمال است.

بارش هفته دوم (۱۳ تا ۱۹ فروردین) در نوار شمالی کشور کمتر از نرمال و برای سایر مناطق نرمال تا بیش از نرمال پیش بینی شده است.

بیشترین افزایش بر استان‌ها در جنوب غرب متمرکز است و مقدار بارش انباشته برای این مناطق با احتمال حدود ۷۵ درصد بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیمتر پیش بینی شده است.

بارش کشور در هفته‌های سوم و چهارم (۲۰ فروردین تا ۲ اردیبهشت) بین نرمال تا بیش از آن است. بارش انباشته برای برخی مناطق در نوار غربی کشور با احتمال حدود ۵۰ درصد در محدوده ۵۰ تا ۱۰۰ میلیمتر برآورد می‌شود.

بارش کشور برای هفته‌های پنجم و ششم (۳ تا ۱۶ اردیبهشت) در محدوده نرمال مورد انتظار است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده حنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • تمرکز بارش‌ها تا ۱۲ فروردین در کدام مناطق کشور است؟
  • تمرکز بارش‌ها تا ۱۲ فروردین در کدام مناطق ایران است؟
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند