Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبشری گفت: ۳۲۷۷ مورد جهیزیه و کمک‌ هزینه ازدواج بااعتبار هفت میلیارد و ۹۵۳ میلیون تومان به زوج‌های مددجوی این نهاد در سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قباد مبشری امروز (۴ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، گفت: اهداء جهيزيه به زوج‌ های تحت حمايت یکی از مهم‌ ترین برنامه‌ های این نهاد برای ازدواج جوانان و خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 3277 مورد جهیزیه و کمک‌ هزینه ازدواج با اعتبار هفت میلیارد و 953 میلیون تومان به زوج‌ های مددجوی این نهاد در سال گذشته پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: کمک‌ هزینه تامین جهیزیه کمیته امداد به‌ صورت بلاعوض و تا سقف سه میلیون تومان برای مناطق برخوردار و سه میلیون و 500 هزار تومان برای مناطق محروم به نوعروسان مددجو پرداخت می‌ شود.

 

مبشری یادآور شد: در این زمینه در سال گذشته 1664 نوعروس تحت حمایت این نهاد با هزینه پنج میلیارد و 392 میلیون تومان زندگی خود را آغاز کردند

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کمک‌ هزینه به دامادهای تحت حمایت را از دیگر برنامه‌ های کمیته امداد در زمینه کمک به ازدواج آسان مددجویان دانست و گفت: در این زمینه 1520 مورد هدیه به داماد با اعتبار ۲ میلیارد و 274 میلیون تومان در سال گذشته پرداخت‌ شده است.

 

وی به پرداخت کمک‌ هزینه برای ازدواج مجدد زنان تحت حمایت اشاره و ابراز داشت: در این زمینه نیز 287 میلیون تومان برای کمک به ازدواج مجدد 93 نفر از زنان مددجو در سال گذشته پرداخت ‌شد.

 

مبشری آمار زوج‌ های جوان پشت نوبت دریافت جهیزیه این نهاد را 223 نفر دانست و خاطرنشان کرد: از این تعداد، 60 نوعروس و 163 نفر داماد هستند.

 

این مسئول حمایتی گفت: با هدف ارتقاء سطح آگاهی زوج‌ های جوان مددجو دوره‌ ها و کارگاه‌ های آموزشی پیش از ازدواج در خصوص مهارت‌ های ارتباطی، مسائل اعتقادی و احکام، مهارت دلجوئی و گفت و گو، ازدواج و خانواده، راهکارهای جذابیت و محبوبیت، بهداشت فردی و اجتماعی و روابط زناشویی و تربیت فرزند برگزار می‌ کند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان قم کانون های مساجد خسارت سیل استان بوشهر اردبیل کانون مساجد سپاه کمک هزینه ازدواج آسان جهیزیه ازدواج کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان در آئین واگذاری ۸۷۶ واحد مسکونی به مددجویان گفت: ارائه مسکن در راستای توانمندسازی خانواده‌های مددجو و خود اتکایی آنها صورت می‌گیرد و امروز همزمان ۳۳ هزار واحد مسکونی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در سراسر کشور به مددجویان واگذار شد.

جعفر روشن سرشت افزود: میانگین برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۱۵۰ میلیون آن از طریق کمیته امداد و مابقی آن از طریق خیران، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی و آورده مددجویان تامین شده است

او در ادامه با تاکید بر اینکه برای ساخت این واحد‌ها در استان ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: پارسال هم ۸۲۲ مورد تعمیرات منزل مسکونی مددجویان با ۱۶ میلیارد تومان هزینه انجام شد و همچنین تامین اعتبار ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با همکاری شرکت گاز استان برای ۹۷ واحد مسکونی مددجویی گاز کشی شد.

دیگر خبرها

  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان