Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علیرضا تابش امشب در جلسه شورای مسکن استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: اسکان موقت را که فاصله بین اسکان اضطراری و اسکان دائم است را با توافقی که وزیر کشور کردند، در دستوری که دادند کمک‌هزینه استقرار مردم در اسکان اضطراری می‌دانیم تا زمانی که اسکان دائمشان به نتیجه برسد که حداکثر یک سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسم این را اجاره نمی‌گذاریم، اجازه به معنای این است که ماهیانه‌ای مشخص شود، ما می‌گوییم به همه آن‌هایی که خانه‌هایشان تخریب‌شده این پول را می‌دهیم، یعنی در ارزیابی ما یا خانه تخریبی و یا خانه تعمیری است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد: خانه‌ای که تخریب‌شده در شهر ۱۲ میلیون تومان و در روستا شش میلیون تومان است، این پول را به همه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید

فیلم/ خدمت چشمگیر طلاب پاکستانی به مردم مناطق سیل‌زده پلدختر

محله‌ای که سیل پلدختر با خود برد

حضور گروه جهادی «واکنش سریع» چهارمحال و بختیاری به پلدختر

وی بیان کرد: ما این سقف را به همه‌کسانی که واحد اسکانی داشته باشند می‌پردازیم، ساخت خانه را به انتخاب خود افراد می‌گذاریم و حتی اگر می‌خواهند خانه اجاره کنند، این به معنی تعهد دولت نباشد.

تابش با اشاره به اینکه پرداختی را در دو مرحله می‌دهیم تصریح کرد: آب آمده وزندگی مردم از بین رفته است و ما باید جایی را انتخاب کنیم که موردقبول این افراد باشد، اول این ملاک مورد انتظار ما است، یعنی این‌ها قبول کنند که به آن نقطه نقل‌مکان کنند.

وی بیان کرد: اگر زمینی با معارض تحویل عده‌ای دهیم که زندگی‌شان از بین رفته است این‌ها قطعاً نمی‌روند، نوعی تسهیل کنید و امکانات در اختیار بگذارید که میل رفتن در آن باشد و رغبت پیدا کنند که بروند؛ اگر این‌جور نباشد مدت زیادی ما پشت دربسته زمین می‌مانیم.

 

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی تنها اعتماد به بخش خصوصی و مردم است و در حوزه مسکن با توجه به آنکه باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود می‌توان با اختصاص زمین و پرداخت تسهیلات این موضوع را اجرایی کرد.

به گفته وی، طی سال های گذشته با اختصاص اراضی به متقاضیان توانسته ایم بخش زیادی  از واحدهای نهضت ملی مسکن را به مرحله اجرایی برسانیم و این طرح تا حدود زیادی موفق بوده است.

او می گوید: اجرای طرح‌های واحدهای کوتاه مرتبه و طراحی نقشه ساده برای ساخت می‌تواند انگیزه متقاضیان را برای ورود به این بخش بیشتر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی سازندگان بخش خصوصی و سرمایه های آنها و همچنين  مردم را به سمت بازار مسکن هدایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیاردی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • بایدن: دولت فدرال هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات را پرداخت می‌کند
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است