Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@00:36:21 GMT

واکنش سردار نصیری به شایعه پناهندگی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۵۷۹

واکنش سردار نصیری به شایعه پناهندگی

سردار علی نصیری فرمانده سابق حفاظت سپاه اظهار کرد: بنده امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل سپاه در ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پیدا کردم و تصویر و فیلم آن نیز در رسانه‌ها منتشر شد.

وی افزود: شایعه‌ای که در رسانه‌های ضدانقلاب و خارجی منتشر شد، سر تا پا دروغ است و حقیقت ندارد. به نظر می‌رسد به این دلیل که مسئولیت سابق بنده دارای حساسیت‌های امنیتی بوده، این دروغ‌پردازی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نصیری خاطرنشان کرد: بنده چند روز پیش از فرماندهی حفاظت سپاه تودیع شدم و مراسم تودیع بنده نیز برگزار شد و قرار است بنابر تدبیر فرمانده جدید سپاه در آینده در مسئولیت جدیدی مشغول به خدمت بشوم. تودیع و معارفه در سپاه مرسوم است و افراد در جایگاه‌های مسئولیتی مختلف قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: از آنجایی که سپاه مغضوب دشمنان است و اکنون نیز آمریکا سپاه را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده است، دشمنان تلاش دارند تا فضا را علیه سپاه مخدوش بکنند، اما دشمنان بدانند که راه به جایی نخواهند نبردند. بنده افتخار می‌کنم که پاسدار انقلاب هستم و از روزی که پاسدار شدم، همواره هدفم پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بوده است و آرزویم این است که در لباس پاسداری به شهادت برسم. دشمنان بدانند که در جایگاه خود محکم و ثابت قدم ایستاده‌ایم و رسالت خود یعنی پاسداری از انقلاب را تا آخرین لحظه عمر انجام خواهیم داد. دشمنان از تکلیف‌گرایی پاسداران عصبانی باشند و بمیرند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار نصیری پناهندگی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرمانده هوافضای سپاه: ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران دروغ است فرمانده هوافضای سپاه: کارخانجات تولیدی خود را در اعماق زمین و به صورت محرمانه تعبیه کرده ایم

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • (ویدئو) سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل: ۱۰۰ درصد می‌زنیم
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • (عکس) شیوه جالب سردار سپاه برای ابراز ارادت به رهبر انقلاب
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • عملیات وعده صادق مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش با سپاه است