Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@07:43:32 GMT

تصاویر: «سد داریان» کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۵۸۹

تصاویر: «سد داریان» کرمانشاه

تصاویر: «سد داریان» کرمانشاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: سد داریان کرمانشاه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان جابه‌جا شده است که نسبت به سال قبل افزایش ۲۵ درصدی دارد. - اخبار استانها -

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در 12 ماهه سال گذشته 11 میلیون و 761 هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی 25 درصدی روبه‌رو است.

وی افزود: استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد 70 درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابه‌جایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد. 

کهریزی درباره تعداد بارنامه صادره، گفت: در 12 ماهه سال گذشته 662 هزار بارنامه برای جابه‌جایی کالا صادر شده است که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش 11 درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: 665 هزار حوله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 13 درصدی دارد.

وی گفت: 10 کالای اصلی جابه‌جا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

کهریزی، افزود: استان کرمانشاه دارای 211 هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، 22 هزار ناوگان وانت باری فعال و 15 هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • صاعقه جان یک نفر را در کرمانشاه گرفت
  • صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر
  • بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه
  • بارش شدید باران در شهر کرمانشاه
  • امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • حکم ۳ بر صفر به سود باشگاه تراکتور
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه