Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@12:39:37 GMT

نوسان قیمت در بازار طلای سیاه/ نفت اوپک در مرز 73 دلار

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۶۳۴

نوسان قیمت در بازار طلای سیاه/ نفت اوپک در مرز 73 دلار

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت طلای سیاه امروز برعکس روز گذشته با روند کاهشی قیمت مواجه شد تا جایی که هر بشکه سبد نفتی اوپک به ارزش 72 دلار و 44 سنت به فروش رسید.

همچنین هر بشکه نفت خام سبک آمریکا به ارزش 66 دلار و 18 سنت و نفت برنت دریای شمال نیز به قیمت 73 دلار و 81 سنت در بازار جهانی دادوستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

169 / 156 قیمت نفت نفت برنت نفت اوپک دلار سنت بازار جهانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت نفت نفت برنت نفت اوپک دلار سنت بازار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران از ابتدای ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، آژانس بین المللی انرژی در جدیدترین گزارش خود از وضعیت بازار نفت، کل تولید نفت اوپک در دومین ماه سال جاری میلادی را ۲۶ میلیون و ۹۱۰ هزار بشکه در روز اعلام کرده است. تولید نفت اوپک در این ماه نسبت به ماه قبل ۱۴۰ هزار بشکه در روز افزایش داشته است.

در میان ۱۲ عضو اوپک ۴ کشور ایران، لیبی، ونزوئلا و عربستان در این ماه تولید خود را افزایش داده اند. تولید نفت ایران در فوریه ۲۰۲۴ با افزایش ۳۰ هزار بشکه‌ای نسبت به ماه قبل از آن مواجه شده و به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است. در نخستین ماه سال جاری میلادی نیز تولید نفت ایران ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته بود. ایران در آخرین ماه سال میلادی گذشته ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار بشکه در روز نفت تولید کرده بود.

بر این اساس آمار‌های منتشر شده از سوی آژانس بین المللی انرژی نشان می‌دهد از ابتدای سال جاری میلادی و طی دو ماه نخست این سال تولید نفت ایران در مجموع ۵۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته است. این در حالی است که طی ۱۲ ماهه سال ۲۰۲۳ نیز تولید نفت ایران ۴۴۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته بود.

تولید نفت لیبی در فوریه امسال نسبت به ماه قبل ۱۳۰ هزار بشکه در روز و تولید نفت ونزوئلا برابر با ایران یعنی ۳۰ هزار بشکه در روز افزایش داشته است. تولید نفت عربستان نیز در این ماه ۲۰ هزار بشکه افزایش یافته و به ۸ میلیون و ۹۹۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

تولید روزانه نفت کنگو ۱۰ هزار بشکه و کویت و نیجریه نیز ۳۰ هزار بشکه کاهش یافته و تولید سایر اعضای اوپک تغییری نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سر خم کرد
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا یک کانال سقوط کرد | آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد
  • افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران از ابتدای ۲۰۲۴
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ بوربور: تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد