Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز-ايرنا-رييس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعي شوشترگفت: 350 کارگر روستاهاي سيل زده بخش شعيبيه شوشتر با مراجعه به اين اداره، متقاضي دريافت بيمه بيکاري شدند.

حسن اسيوند چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ايرنا بيان کرد :بيش از 500 کارگاه کشاورزي و صنعتي در غرب شعيبيه وجود دارد که در جريان سيلاب خسارت ديده و کارگران آنها بيکار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:کارگران اين واحدها با مراجعه به اداره تعاون ،کار ور فاه اجتماعي شهرستان و به استناد تبصره2 ماده2 قانون بيمه بيکاري و آيين نامه اجرايي آن از مقرري بيمه بيکاري بهره مند مي شوند.
رييس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعي شوشتر ادامه داد:کارگراني که با اين درخواست به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي مراجعه کردند کمتر از 24ساعت براي آنها بدون نوبت پرونده تشکيل شد.
سيلاب در هفته اخير در برخي مناطق اهواز، شوشتر و حميديه فروکش کرده است و به گفته استاندار خوزستان در مناطق جنوب خوزستان نيز تا پايان هفته فروکش مي کند و وضعيت اين استان در بيشتر نقاط به حالت عادي خود باز مي گردد.
7159/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟

صبح امروز قرار بود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد که این اتفاق رخ نداد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، یکی از دستورکارهای صبح امروز سه شنبه (28 فروردین) صحن علنی مجلس شورای اسلامی سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

اما این اتفاق صبح امروز در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار نگرفته است؛ از این رو با پیگیری های خبرنگار تسنیم از اعضای هیئت رئیسه مجلس، گویا نماینده سوال کننده از وزیر کار سوال خود را پس گرفته است.

لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • پوشش بیمه ای مادران داری سه فرزند وبیشتر
  • وزیر کار به مجلس خوانده شد