Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اعظم کریمی عصر امروز در سفر خود به استان یزد در نشستی با مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد اظهار داشت: از آنجا که تمرکز عمده در برنامه‌های آموزشی در مراکز استان‌هاست؛ تلاش شده کارگاه‌های مشاوره پیش از ازدواج در تمام شهرستانها برگزار شده و فرصت برابر آموزشی و مشاوره در استان‌ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشریح مأموریت‌های حوزه جوانان در موضوعات اجتماعی بر ضرورت همکاری بین تمام دستگاه‌ها در مسائلی چون کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه طلاق تاکید کرد و گفت: در استان‌ها در این زمینه در سطح ادارات کل باید هماهنگی و هم افزایی وجود داشته باشد تا خروجی برنامه‌ها مؤثر واقع شود.

کریمی با مرور برنامه‌های دفتر توسعه اجتماعی جوانان در موضوع ازدواج به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره و حمایت هدفمند از مراکز تخصصی مشاوره ازدواج اشاره کرد.

وی یادآور شد: در همین خصوص همزمان با سایر استان‌ها و به همت اداره کل ورزش و جوانان یزد سال گذشته در ١٠ شهرستان این استان ٢١٦ کارگاه برای ٤ هزار و ٧٠٠ نفر با همراهی ٦٨ مدرس در قالب هزار و ٧٠٠ ساعت آموزشی برگزار شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: از مجموع ٢١٦ کارگاه آموزشی و مشاوره ازدواج برگزار شده در استان یزد، ٧٥ کارگاه مربوط به آموزش‌های قبل از ازدواج، ٣١ کارگاه مربوط به آموزش‌های حین ازدواج و ١١٠ کارگاه مربوط به آموزش‌های بعد از ازدواج است.

مدیرکل اجتماعی استانداری یزد نیز در این نشست به تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در اجرای تفاهم نامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با سایر دستگاه‌ها پرداخت.

فخرالسادات خامسی هامانه بیان کرد: علاقمندیم طرح‌های موفق استان در زمینه پویش اجتماعی ازدواج پایدار را با حمایت اداره کل توسعه اجتماعی گسترش دهند.

کد خبر 4599765

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این جشنواره با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی با حضور چهار استان همدان، لرستان، مرکزی و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: جشنواره تاک در چند بخش شامل اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت)، موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

ششم اردیبهشت مراسم افتتاحیه با اجرای گروه موسیقی کودک برگزار می‌شود و در روز‌های بعد، از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ و ۱۱ تا ۱۲:۳۰ کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد که در مجموع ۱۲ کارگاه آموزشی برای شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است.

موضوعات کارگاه‌ها شامل پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب‌شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه‌نوازی، ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب‌خوانی است.

اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت‌ها) نیز هر شب در دو سانس از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ و ۲۰ تا ۲۱:۳۰ شب اجرا و در مدت هفت شب، ۱۴ اجرای صحنه‌ای برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته