Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید مجید حسینی نژاد اظهار داشت: طرح "تبدیل به احسن" موقوفه رامشیر در محدوده طرح جامع شهری واقع در پلاک ۴۹ با جدیت و استقبال مردم در حال پیگیریست. در این طرح تاکنون قریب ششصد واحد مسکونی، تجاری و زمین تعیین تکلیف شده و با قیمت عادله با احتساب حقوق مکتسبه افراد به صورت قطعی واگذارشده است که از مجموع این تعداد حدود ۲۰۰ واحد، فرایند صدور سند ششدانگ را طی می کنند و تاکنون نزدیک به هفتاد سند صادر شده است که در هفته دوم اردیبهشت در یک برنامه عمومی به مالکان اعطاء خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه "تبدیل به احسن"موقوفه رامشیر، پاره ای اظهارات مبهم پیرامون سند اجاره و اجرت المثل را فاقد مبنا و موضوعیت دانست وگفت: اساس کار ما بر صورتجلسه شهریورماه نودوشش در سازمان اوقاف کشور در تهران است و در این صورتجلسه بر ابقاء کارشناسان، حقوق مکتسبه افراد و هزینه کرد وجوه درآمدی در راستای اشتغال منطقه و برخی تخفیفات تاکید شده است و اوقاف پس از فروش سهم خود از رقبه ی موقوفه هیچگونه ادعایی نسبت به گذشته، حال و آینده آن نخواهد داشت.

رییس شورای تامین شهرستان در این گفتگو از زحمات بی دریغ محمدیان نماینده شهرستان تقدیر نموده و این حرکت را در جهت توسعه سرمایه گذاری در شهرستان حیاتی خواندند و افزودند حمایت های معنوی استاندار خوزستان و همراهی اداره کل اوقاف بسیار راهگشا بوده است و بزودی فازدوم این طرح عملیاتی خواهد شد.

وی در پایان از مردم شریف رامشیرخواستند با بهره گیری از این فرصت طلایی، یکبار برای همیشه املاک خود را تعیین تکلیف نمایند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رامشیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار مدیر کل و کارکنان اداره ثبت اسناد رسمی استان بوشهر با تبریک اعیاد و پیروزی عملیات پهپادی و موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر رژیم جنایتکار صهیونیستی اظهار داشت: در یک کشور مهم‌ترین بخش مالکیت، مالکیت سرزمینی است و کار بزرگ ثبت اسناد رسمی در عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که قطعه قطعه این سرزمین که در آن، جان‌ها و خون‌ها ریخته شده را سند داده، حاکمیت می‌کند و حق یک فرد بر یک قطعه از سرزمین ایران را شناسایی و اعطا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: هر مقدار که به جلو می‌رویم موضوع مالکیت و ارزش آمایشی سرزمین رشد می‌کند و اگر نظام مدون مالکیت وجود نداشته باشد تعارضات زیاد خواهد شد بنابراین این کار بزرگ از ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه می‌کاهد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز با مفاهیم تدوین نقشه و سند آشنا بوده است عنوان کرد: زمین‌ها در گذشته دارای ارزش زیادی نبودند و انگیزه‌ای هم برای گرفتن سند از طرف مردم و یا خود ثبت اسناد وجود نداشته اما در شرایط کنونی و ارزش بالای زمین‌های استان بوشهر اگر سندنویسی جامع وجود نداشته باشد، مشکلات ایجاد خواهد شد بنابراین تسریع در تنظیم سند به معنای واقعی کلمه که حق کسی پایمال نشود یک ضرورت در استان بوشهر است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به مشکلات زمین‌های اصلاحات ارضی در استان گفت: با اهتمام و حمایت‌های قوه قضائیه مقدار زیادی از مشکلات عسلویه برطرف شد اما در منطقه دشتی، دشتستان، گناوه، بوشهر، خارگ و نوار ساحلی نیازهایی وجود دارد که انتظار می‌رود با تجربیات از گذشته این مشکلات یک به یک برطرف شود.

امام جمعه بوشهر در خصوص اهمیت مالکیت در فضای مجازی در آینده‌ای نه چندان دور گفت: در خصوص کسب و کارها در فضای مجازی باید تدابیری اندیشیده شود که حق مالکیت و حق انتفاع و قوانین مورد نیاز طراحی شود و خلأهای قانونی وجود نداشته باشد به طوری که همه چیز شفاف باشد.

آیت الله صفایی بوشهری در خصوص شعار سال در رابطه با کسب و کار و مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: باید در رابطه با اسناد این موضوع هم برنامه‌ریزی صورت بگیرد و چگونگی مشارکت مردم در یک پروژه مشخص باشد تا مشارکت مردم نتیجه مناسب در پی داشته باشد بنابراین باید از هم اکنون تمام قوانین مشخص شود.

کد خبر 6081355

دیگر خبرها

  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان