Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@10:17:01 GMT

اتلتیکومادرید قهرمانی بارسلونا را به تعویق انداخت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۹۸۷

اتلتیکو مادرید با پیروزی برابر والنسیا اجازه نداد بارسلونا در این هفته فاتح لالیگا شود. آفتاب‌‌نیوز :  اتلتیکو مادرید چهارشنبه شب در هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و ۳ بر ۲ مهمانش را در واندا متروپولیتانو شکست داد.
اتلتیکو بازی را بهتر شروع کرد و توانست خیلی زود به گل برسد. آلوارو موراتا با پاس خوان فران در دقیقه ۹ دروازه مهمان را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری قرمز و سفیدپوشان ادامه داشت و این تیم اجازه کار به والنسیا نمی‌داد. با این حال شاگردان مارسلینیو توانستند نتیجه را جبران کنند. کوین گامیرو در دقیقه ۳۶ بازی را به تساوی رساند‌‌.
در شروع نیمه دوم اتلتیکو به گل رسید. آنتوان گریزمان در دقیقه ۴۹ با ضربه سر گلزنی کرد. والنسیا که نمی‌خواست شکست بخورد حمله کرد. این تیم به گل نزدیک شد اما واکنش خوب یان اوبلاک اجازه گلزنی را به آن‌ها نداد. دقایقی نتو توانست ضربه موراتا را مهار کند.
در یکی از حمله‌های والنسیا ضربه بازیکن این تیم به دستان سائول نیگس برخورد کرد. داور به کمک VAR پنالتی به نفع مهمان اعلام کرد و دنی پارخو بازی را در دقیقه ۷۷ دوباره مساوی کرد. با این حال اتلتیکو خیلی زود به گل رسید‌. آنخل کورئا با یک شوت زیبا در دقیقه ۸۱ بازی را ۳ بر ۲ کرد.
والنسیا در ادامه چند موقعیت خلق کرد اما نتوانست به گل برسد. در نهایت سه امتیاز بازی به اتلتیکو رسید تا هم قهرمانی بارسلونا به تعویق بیفتد و هم والنسیا فرصت صعود به جایگاه چهارم را از دست بدهد. شاگردان مارسلینو به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند.
به گزارش ایسنا،اتلتیکو با ۷۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و والنسیا ۵۲ امتیازی در رتبه پنجم است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اتلتیکومادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام «آندریاس کریستنسن» آغاز شد، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت.

البته این دیدار خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه ۲۶ بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از این اتفاق فایل صوتی مکالمه داوران را منتشر کرد که در آن داوران حاضر در اتاق VAR به دلیل عدم دسترسی به تصویری واضح عبور توپ از خط دروازه را تأیید نمی‌کنند.

داور بازی خطاب به گوندوغان: «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR: «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

داور بازی: «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR: «با یک ضربه کرنر کار را مجدداً آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کد خبر 6086745

دیگر خبرها

  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت