Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@08:31:43 GMT

دستمزد 30 میلیونی برای ربودن مرد نقره فروش

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۹۹۷

دستمزد 30 میلیونی برای ربودن مرد نقره فروش

گروه حوادث/ مرد نقره فروش وقتی دید نمی‌تواند طلب 100 میلیونی‌اش را وصول کند سه نفر از دوستانش را اجیر کرد تا مرد بدهکار را بربایند.به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، چندی قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ربوده شدنش توسط سه مأمور قلابی خبر داد. او گفت: مغازه نقره فروشی دارم و چند سال قبل پسر جوانی به نام رضا را به‌عنوان شاگرد استخدام کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مدتی رضا فوت و فن کار را یاد گرفت و با کمی پس‌انداز برای خودش مغازه ای  باز کرد. اما بازهم من و رضا با هم مبادله کاری داشتیم. تا اینکه من مبلغی به رضا بدهکار شدم.صبح امروز داخل مغازه‌ام نشسته بودم که سه مرد با لباس نظامی درحالی که دستبند و شوکر به همراه داشتند وارد مغازه‌ام شدند. آنها خودشان را پلیس معرفی کردند ومدعی شدند که رضا از من شکایت کرده و باید همراهشان به کلانتری بروم. من هم به تصور اینکه آنها مأمور هستند سوار ماشین پژو 405‌شان شدم. اما پس از طی مسافتی، متوجه شدم که آنها مأمور قلابی هستند. آنها 5 ساعت مرا در خیابان‌های شهر گرداندند ودر نهایت زمانی که دیدند هیچ پولی ندارم که به آنها بدهم مرا کنار خیابان رها کردند.با شکایت مرد جوان، پرونده‌ای در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد. به دستور بازپرس سهرابی تحقیقات برای دستگیری سه مرد آدم‌ربا آغاز شد. در بررسی‌های اولیه با توجه به اختلاف مالی مرد جوان با رضا و از طرفی ادعای مأموران قلابی در رابطه با اینکه به دستور رضا این کار را انجام داده‌اند، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت رضا را دستگیر کردند. دستگیری مردان خشن/ با دستگیری رضا، مرد جوان به اجیر کردن سه آدم ربا اعتراف کرد و گفت: شاهرخ -شاکی- باید به من 100 میلیون تومان پول می‌داد اما هر بار به بهانه‌ای از دادن پول طفره می‌رفت. از دست شاهرخ ناراحت بودم، او با پول‌های من جنس خریده بود و روز به روز قیمت اجناس او بیشتر می‌شد اما پول من ارزشش کمتر می‌شد.او ادامه داد: یک روز که در قهوه‌خانه نشسته بودم، یکی از دوستانم به نام روزبه را دیدم و وقتی ماجرای طلبم را فهمید پیشنهاد آدم‌ربایی داد. نقشه آدم ربایی/ مرد جوان ادامه داد: روزبه دو نفر از دوستانش را برای این کار معرفی کرد. نقشه‌شان هم این بود که لباس نظامی و تجهیزاتش را تهیه کنند و بعد از آن به سراغ شاهرخ بروند و با  بهانه اینکه مأمور هستند و من از او شکایت کرده‌ام؛ شاهرخ را سوار ماشین کنند. اما از شانس بد ما، شاهرخ پولی نداشت و من به خواسته‌ام نرسیدم. قرار شد به ازای این کار به هر کدام از آنها نفری 10 میلیون تومان بدهم. به دنبال اعترافات مرد جوان، سه همدست او نیز بازداشت شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟

وزیر کار پیرامون وضعیت لایحه واگذاری تعیین نرخ دستمزد کارگران به مجلس گفته؛ لایحه واگذاری تعیین دستمزد در حوزه کارشناسی وزارتخانه در حال بررسی است.

به گزارش خبرآنلاین، تغییر در تعیین روش میزان سالانه دستمزد به نظر می‌رسد هر روز جدی‌تر از روز گذشته می‌شود. وزیر کار در روز‌های پایانی سال گذشته از خبری پرده‌برداری کرد که البته تقریبا با انتقاد نمایندگان بخش کارگری مواجه شد. صولت مرتضوی ۲۸ اسفندماه اعلام کرد: به این نتیجه رسیدیم که با ارسال لایحه‌ای به مجلس نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران را عوض کنیم. بهترین مرجع برای تصمیم‌گیری حقوق کارگران مجلس است.

به گفته او، مجلس با گرفتن نظر نمایندگان کارگری و کارفرمایی و وزارت کار در مورد حقوق کارگران تصمیم می‌گیرد و آن را در لایحه بودجه می‌گنجاند.

وزیر کار حالا پس از یک ماه نیز در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت لایحه واگذاری تعیین نرخ دستمزد کارگران به مجلس گفته؛ لایحه واگذاری تعیین دستمزد در حوزه کارشناسی وزارتخانه در حال بررسی است، در بخش کارشناسی وزارتخانه است که بعد باید به دولت ارسال شود و در صورت تصویب در هیات دولت به مجلس ارسال خواهد شد.

این اظهارات در حالی است که پرونده مزد سال ۱۴۰۳ پرسروصدا بسته شد؛ به طوری که شورای عالی کار، افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارگران را بدون امضای کارگران تصویب کرد. فعالان کارگری اعتقاد دارند که کارگران به دلیل این‌که میزان رقمی که برای دستمزد تعیین شده، کمتر از هزینه‌ها و شرایطی است که بتوانند نیاز‌های زندگی خانوار را تامین کنند، همچنان این مطالبه را دارند که در خصوص دستمزد سال جدید بازنگری صورت گیرد و جلسات مزد برگزار شود تا دستمزد با رضایت و امضای آنها دوباره تعیین شود ولی وزارت کار و کارفرمایان این مساله تصویب دستمزد سال ۱۴۰۳ را پایان یافته تلقی کرده و تاکنون زیربار این موضوع نرفته‌اند.

tags # حقوق کارگران سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه