Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@12:03:32 GMT

نمایش خیره کننده آزمون در راه قهرمانی زنیت +عکس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۱۸۵

نمایش خیره کننده آزمون در راه قهرمانی زنیت +عکس

زنیت سنت‌پترزبورگ در شب گلزنی ستاره ایرانی خود به برتری برابر دینامو مسکو رسید و یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل دیدارهای اخیرش سردار آزمون را در ترکیب و در کنار آرتم ژیوبا در خط حمله داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در استادیوم گازپروم آرنا میزبان تیم رده دوازدهمی دینامو مسکو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما زنیت سنت‌پترزبورگ که با حمایت تماشاگران‌اش حملات زیادی تدارک دیده بود، در دقیقه ۶۰ روی ارسال یوری ژیرکوف از جناح چپ زمین و ضربه سر آرتم ژیوبا، مهاجم ملی پوش روسی قفل دروازه دینامو مسکو را شکست.

برتری زنیت سنت‌پترزبورگ پس از این گل همچنان ادامه پیدا کرد و آنها در دقیقه ۶۶ روی یک حمله همه جانبه و پُر تعداد که سردار آزمون با حرکت سریع از میانه زمین آغاز کرده بود، روی ارسال پای راست ریگونی و پاس ژیوبا با ضربه سر به مقابل دروازه خالی دینامو مسکو، با ضربه تمام کننده ستاره ایرانی خود به گل دوم دست پیدا کرد.

سردار آزمون که موفق به زدن دهمین گل فصل خود شده و به رده دوم برترین گلزنان فصل لیگ برتر روسیه صعود کرده بود، پس از گلزنی برابر دینامو مسکو آسیب دید و در دقیقه ۷۶ به‌عنوان دومین تعویضی زنیت سنت‌ترزبورگ جای خود را به هرنانی داد.

زنیت سنت‌پترزبورگ که در هفت دیدار اخیرش دو تساوی و پنج پیروزی داشت، مقابل دینامو مسکو نیز موفق به ادامه این روند درخشان شد و با حفظ روند شکست‌ناپذیری، با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت تا ۵۴ امتیازی شود و همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر روسیه بماند.

یاران آزمون در حالی مقابل دینامو مسکو به پیروزی رسیدند که با این برد فاصله ۹ امتیازی خود با تیم رده دومی لوکوموتیو مسکو را در فاصله پنج هفته تا پایان فصل حفظ کردند تا با این شرایط تنها نیاز به ۷ امتیاز برای قهرمانی داشته باشند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که پس از پیوستن به این تیم در لیگ اروپا ۳ گل به ثمر رسانده بود، برابر دینامو مسکو موفق شد ششمین گل خود در هشتمین بازی لیگ برتر روسیه برای تیمش بزند تا با این عملکرد درخشان تنها دو گل با صدر جدول گلزنان یه فاصله پیدا کند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون فوتبال لیگ برتر روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در جلسه وبیناری مدیران حمل‌ونقل همگانی شهرداری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ روسیه تبادل تجربیات این دو شهر خواهرخوانده انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه وبیناری با مدیران حمل‌ونقل شهرداری سن‌پترزبورگ روسیه ضمن تبریک بیستمین سالگرد خواهرخواندگی اصفهان و سن‌پترزبورگ با بیان ویژگی‌های اقلیمی، جغرافیایی و تاریخی شهر اصفهان اظهار کرد: جمعیت شهر اصفهان ۲.۱ میلیون نفر است که با احتساب شهرستان‌های حومه به سه میلیون نفر می‌رسد.

وی افزود: تعداد سفرهای روزانه در شهر اصفهان ۳.۴ میلیون است و بیشترین وسیله‌ای که شهروندان اصفهانی برای جابه‌جایی از آن استفاده می‌کنند، موتور سیکلت و خودرو است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه سهم حمل‌ونقل همگانی و استفاده از دوچرخه در شهر اصفهان پایین است، تصریح کرد: سرانه مالکیت خودور به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت ۳۱۴ خودرو است.

حق‌شناس با اشاره به اینکه حمل‌ونقل اصفهان به اتوبوس و تاکسی وابسته است، خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۹ اولین اتوبوس بی‌آرتی و از سال ۱۳۹۴ اولین خط مترو در اصفهان راه‌اندازی شد؛ برنامه این است که در آینده سه خط مترو و ۱۲ خط بی‌آرتی فعال شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار خط بی‌آرتی در شهر اصفهان فعال است که روزانه ۱۳۵ هزار مسافر جابه‌جا می‌کند، ادامه داد: درمجموع ۱۰۳ خط اتوبوس کل شهر و حومه را پوشش می‌دهد که روزانه ۴۲۰ هزار مسافر دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه هزینه بلیت اتوبوس فقط ۲۵ درصد کل هزینه‌های اتوبوسرانی را پوشش می‌دهد، گفت: مشکل اصلی خدمات اتوبوسرانی، کمبود ناوگان و ازدحام ترافیک به‌ویژه در ساعات اوج ترافیک خیابان‌ها است که موجب تأخیر زیاد و نارضایتی مردم شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: در دوران بیماری کرونا افت زیادی در کیفیت حمل‌ونقل همگانی به وجود آمد که تا کنون به قبل از آن بازنگشته است، اما تلاش می‌کنیم با ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل پاک سهم بیشتری از سفرهای شهری با دوچرخه انجام شود.

وی با اشاره به دغدغه‌های موجود در حوزه حمل‌ونقل شهر اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌ها انجام سفرهای روزانه شهری به شکلی کارآمد است، کاهش اثرات منفی حمل‌ونقل که آلودگی هوا و صوت است، همچنین افزایش میزان استفاده از حمل‌ونقل عمومی و دوچرخه از دیگر خواسته‌های مدیریت حمل‌ونقل شهر است.

حق‌شناس ادامه داد: بهبود یکپارچگی میان روش‌های مختلف حمل‌ونقل شهری، اجرای محدوده طرح ترافیک، ارتقای ایمنی و پاسخگویی به نیاز گردشگران از جمله سایر دغدغه‌های ما در شهر اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه وبیناری مدیران حمل‌ونقل شهرداری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ روسیه تبادل تجربیات این دو شهر خواهرخوانده انجام شد.

کد خبر 747047

دیگر خبرها

  • احمدیان وارد سن‌پترزبورگ شد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • رودخانه نوا در سن پترزبورگ روسیه
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت
  • همکاری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ بیشتر می‌شود
  • امیر غفور و یک روز عادی: ۲۳ امتیاز در چهار ست!
  • فصل جدید همکاری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ در آینده نزدیک