Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@22:29:11 GMT

آدم‌ربایی به‌خاطر طلب ۱۰۰ میلیون تومانی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۱۹۸

مردی که مدعی است با انگیزه تسویه حساب ۱۰۰ میلیون تومانی اقدام به آدم‌ربایی کرده است به دستور بازپرس جنایی بازداشت شد.
به گزارش شرق، چندی قبل مردی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از ربوده‌شدن خود به‌دست افرادی که از سوی شاگرد سابقش اجیر شده بودند خبر داد و درخواست رسیدگی به موضوع را مطرح کرد.

این مرد میان‌سال در توضیح ماجرا گفت: من نقره‌ساز هستم و شاگردی داشتم که تا مدتی قبل در مغازه من کار می‌کرد و پس از آن تصمیم گرفت مغازه و کارگاه خودش را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم از این موضوع استقبال کردم و او کارگاه خودش را راه انداخت، اما چندی پیش دو نفر که یکی از آن‌ها لباس نظامی داشت سراغ من آمدند و گفتند شاگرد سابقم که رضا نام دارد از من شکایت کرده است، برای همین باید با آن‌ها به کلانتری بروم. من هم که از این موضوع خیلی تعجب کرده بودم همراهشان رفتم، اما آن‌ها مرا به کلانتری نبردند و گفتند باید مبلغی به آن‌ها بدهم تا من را آزاد کنند، من هم که متوجه شدم ریگی به کفششان است، به آن‌ها پول ندادم و گفتم فقط در کلانتری درباره موضوع صحبت می‌کنم. در نهایت آن‌ها پس از چند ساعت که من را سوار ماشین کرده بودند و در خیابان می‌چرخاندند بدون گرفتن پول رهایم کردند و من هم تصمیم به شکایت گرفتم.

در پی این شکایت، شاگرد سابق مرد میان‌سال شناسایی و دستگیر شد، رضا ابتدا منکر ارتباط با موضوع آدم‌ربایی شد، اما در نهایت چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و گفت: من از وقتی که از صاحب‌کار سابقم جدا شدم همچنان مراودات مالی با او را ادامه دادم؛ تا جایی که صد میلیون تومان از او طلبکار شدم، اما هر بار که از او می‌خواستم بدهی‌اش را تسویه کند، بهانه می‌آورد و در نهایت پرداخت را به آینده موکول می‌کرد.

رضا درباره علت آدم‌ربایی نیز گفت: یک روز که از این موضوع به‌شدت ناراحت بودم و در قهوه‌خانه نشسته بودم، یکی از دوستانم دلیل ناراحتی‌ام را پرسید و من موضوع صاحب‌کار سابقم را به او گفتم و او به من گفت: راهی بلد است که می‌توانم طلبم را بگیرم. من هم خوشحال شدم و به او گفتم اگر بتواند طلبم را از صاحب‌کار سابقم بگیرد، مبلغی از طلب را به او می‌دهم. اما او گفت: در این کار تنها نخواهد بود و وقتی فهمیدم دو نفر دیگر هم با او همکاری می‌کنند، قرار شد نفری ۱۰ میلیون تومان به هرکدام از آن‌ها بدهم، اما شرط من این بود که به صاحب‌کار سابقم صدمه‌ای وارد نشود. آن‌ها هم قبول کردند و با خریدن لباس نظامی سراغ صاحب‌کارم رفتند، اما چند روز بعد فهمیدم که در وصول طلب موفق نبودند و الان هم که به خاطر کار آن‌ها بازداشت هستم.

در حال حاضر بازپرس نهم جنایی تهران دستور بازداشت سه متهم را صادر کرده است تا تحقیقات درباره ادعای شاگرد سابق در مورد طلب صد میلیون تومانی و جزئیات اجرای نقشه ادامه یابد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آدم ربایی طلب حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از بازگرداندن دستبند طلای یک میلیارد ریالی به دست صاحبش توسط نیروی گشت پلیس اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رضا الوندی اظهار کرد: روز گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به یکی از کارکنان معاونت فناوری ارتباطات و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان که در حال گشت‌زنی در مجموعه باغ غدیر شهر اصفهان بود، یک عدد دستبند طلای مفقود شده را به او تحویل می‌دهد و از همان زمان تلاش زیادی برای یافتن صاحب این دستبند انجام می‌شود.

وی افزود: جست‌وجو برای یافتن صاحب دستبند طلا ادامه داشت تا اینکه معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان که برای سرکشی و دیدار با کارکنان این معاونت به مجموعه باغ غدیر آمده بود متوجه خانواده‌ای می‌شود که با آشفتگی مشغول جست‌وجو در قسمتی از پارک هستند و وقتی موضوع را جویا می‌شود آنها اعلام می‌کنند که یک عدد دستبند طلا به ارزش یک میلیارد ریال را گم کرده و از عصر در حال جست‌وجوی آن هستند، اما اثری از آن پیدا نکرده‌اند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از شنیدن اظهارات این خانواده، آن‌ها به ایستگاه پلیس هدایت و با ارائه نشانی و مستندات لازم دستبند طلای خود را از دست مأموران پلیس دریافت کردند.

الوندی با بیان اینکه واحدهای گشت انتظامی در تمام ساعات شبانه روز به گشت‌زنی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری می‌پردازند، عنوان کرد: شهروندان و مسافران نوروزی برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی مجموعه پلیس به مردم نظرات، پیشنهادات، انتقادات، تقدیر از عملکرد مأموران پلیس یا شکایت از آنان را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ اعلام کنند.

کد خبر 740028

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • (ویدئو) آدم‌ربایی در دامغان؛ چه بر سر گروگان آمد؟
  • گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند
  • بازگرداندن دست بند طلا به صاحبش
  • یارانه سوخت هواپیما‌ را حذف کنید
  • فال انبیا فردا پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • یارانه سوخت هواپیما‌ها فقط به دهک‌های بالا تعلق گرفته است
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل