Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچسترسیتی از بازیکنانش خواسته است در مقطع حساس فصل از رسانه‌ها دوری کنند. 

طرفداری- پس از برد ۲-۰ منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد و راهیابی این تیم به صدر جدول رده بندی لیگ برتر، پپ گواردیولا از اهمیت بازی پیش رو مقابل برنلی گفت.

به گزارش BBC Sport، سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها گفته است:

فشاری که روی تیم بود را با توجه به جو اولدترافورد و مارکوس رشفورد و جسی لینگاردی که پشت دفاع فرار می‌کردند، درک می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها برای رسیدن به لیگ قهرمانان بازی می‌کردند و می‌دانستیم بازیکنان‌شان پس از شکست ۴-۰ مقابل اورتون، تعهد بالایی خواهند داشت. به بازیکنانم گفتم که باید برای برنده شدن بازی کنیم و اهمیتی ندارد اگر گل دریافت کنیم. 

حالا سراغ برنلی خواهیم رفت و می‌دانیم کارمان چقدر می‌تواند سخت باشد. این که خونسرد باشیم حائز اهمیت است. به فاصله سه بازی تا پایان لیگ هنوز قهرمان نشده‌ایم. تعداد امتیازاتی که ما و لیورپول کسب کرده‌ایم باورکردنی نیست. به بازیکنان گفتم تیترهای فردا را نخوانند و تلویزیون نبینند؛ تنها استراحت کنند و به اندازه کافی بخوابند تا مهیای بازی با برنلی شویم.

می‌دانستیم در غیاب روملو لوکاکو تلاش خواهند کرد تا فرارهای پشت دفاع بیشتری داشته باشند. با توپ‌های ساده‌ای که در خط میانی از دست دادیم، فرصت‌هایی هم از دست رفتند ولی در نیمه دوم ورود لروی سانه به زمین و بازی کردن ایلکای گوندوعان در مرکز زمین، تحرک بیشتری به تیم بخشید. شاید فرناندینیو می‌توانست در زمین بماند ولی بین دو نیمه از ناحیه هر دو پا مشکل داشت. پس از مصدومیت او تصمیم به تغییر گرفتیم و خواستم سانه چپ را در سمت چپ و بازیکنی راست پا در سمت راست قرار بدهم که این کمک زیادی به ما کرد. 

هر دو تیم شایسته قهرمانی هستند ولی جام تنها به یک تیم می‌رسد. تیمی که ببازد، حق حسرت خوردن ندارد چون تمام توانش را گذاشته است. لیورپول باورنکردنی کار کرده است ولی همه چیز در دستان ما قرار دارد. معمولا می‌توان از چنین بردی لذت زیادی برد ولی ما باید خونسرد باشیم. در ضمن از حمایت طرفداران‌مان در دو بازی خارج از خانه اخیر تشکر می‌کنم. گاهی احساس می‌کردم که انگار در حال بازی کردن در خانه هستیم چون آن‌ها شگفت انگیز بودند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم

به نظر می‌رسد یورگن کلوپ پایان را پذیرفته است. 

طرفداری | امیدهای قهرمانی لیورپول در گودیسون پارک از بین رفت.

از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، لیورپول سومین عملکرد ضعیف لیگ برتر را در استفاده از موقعیت‌های گلزنی داشته است. آن‌ها امروز در کنار این امر، در خط دفاع مقابل حملات خطرناک اورتون حرفی برای گفتن نداشتند. همشهری شایسته قرمزها با برتری 2-0 ضمن نجات خودش از منطقه سقوط، امیدهای قهرمانی لیورپول را نیز نقش بر آب کرد. یورگن کلوپ در اولین واکنش به بازی گفت:

قهرمانی؟ آرسنال و منچسترسیتی باید روزهای بسیار بدی داشته باشند یا نتایج بسیار منفی بگیرند. نمی‌دانم، دیگر در دست ما نیست. فقط می‌توانم از همه معذرت‌خواهی کنم. باید خیلی بهتر از این حرف‌ها عمل می‌کردیم اما نتوانستیم. ناامید هستیم. در مورد خیلی چیزها ناامید هستم. اجازه دادیم بازی همانطور که اورتون می‌خواهد رقم بخورد. دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند. گل دوم مشابه کل فصل‌شان بود. دقیقا می‌دانستیم توپ کجا قرار بود ارسال شود اما دفاعی انجام ندادیم. آن‌ها پشت سر هم ضربه شروع مجدد داشتند. توپ دست ما بود اما اورتون ضربه شروع مجدد کار می‌کرد. در این بخش کارمان خوب نبود. 

 یورگن کلوپ در ادامه افزود:

پس از بازی با فولام کمی انگیزه داشتیم. دیوگو ژوتا مصدوم شد و دیگر مهاجم تیم یعنی کودی خاکپو امیدواریم تا این لحظه پدر شده باشد. نمی‌توانستم به جیدن دنس بازی دهم، او قرار نبود در اسکواد تیم قرار بگیرد. اگر دنس را وارد بازی می‌کردم، برنتویت و تارکوفسکی او را می‌کشتند. ما تلاش کردیم اما کافی نبود. اگر برنده شوید، ۵۰۰ دلیل برای آن دارید، اگر ببازید یعنی به اندازه کافی خوب نیستید. اینطوریه. همه کسانی که با ما هستند می‌دانند که این کار چقدر سخت است، اما برای بقیه مردم هم به طور خاص سخت است. ما باید بهتر عمل می‌کردیم، اما این کار را نکردیم، به همین دلیل باختیم. واقعا متاسفم و از هواداران لیورپول معذرت می‌خواهم، تمامی تلاشمان را کردیم اما نشد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است