Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، اداره آوارگان سازمان ملل 325 آواره را به خاطر وخامت اوضاع از مرکز بازداشت قصر بن غشیر در جنوب طرابلس به مکان دیگری منتقل کرد.

بر این اساس، اداره آوارگان سازمان ملل گفت با تخلیه 325 آواره از مرکزی در جنوب طرابلس پایتخت لیبی، تعداد آوارگان و مهاجران تخلیه شده به 825 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ملل همچنین رهایی 3000 آواره دیگر را خواستار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیبی آفریقا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان

قاسم رحیمی نیا با اشاره به اینکه امسال مصمم‌تر از سال اول برای تولید نهال از تمامی ظرفیت‌های منطقه استفاده می‌کنیم، گفت: در سال اول، ۹ نهالستان در جنوب کرمان فعال بود که طی امسال این تعداد به ۱۵ نهالستان افزایش می‌یابد که عملیات گلدان گیری در برخی از این نهالستان‌ها آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه طی پارسال، ۳۴ گونه نهال تولید و توزیع شد، بیان داشت: با تولید نهال سردسیری برای اولین بار، بالغ بر ۵۰ گونه نهال سردسیری و گرمسیری در ۱۵ نهالستان جنوب کرمان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، تولید و کاشت می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ضمن اشاره به اینکه برای اجرای عملیات امور مراتع نیز میزان ۹۰۰ کیلو بذر جمع آوری شده است، اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و تولید نهال در کیسه گلدانی اداره کل منابع طبیعی در تمام طول سال نهال توزیع و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تعهد این اداره کل تولید ۵ میلیون اصله نهال در سال دوم است، افزود: در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است بنا داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های منطقه و مشارکت مردم، این میزان نهال را در راستای طرح مردمی تولید و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

رحیمی نیا توسعه گیاهان دارویی در مراتع و جنگل ها، تولید و توسعه ذخیره گاه‌های انار شیطان، اجرای عملیات بیولوژیک و بیومکانیک در حوزه جامع آبخیز، برنامه‌های تشویقی و تسهیلات کم بهره برای مجریان طرح‌های زراعت چوب را برخی از برنامه‌ها و اهداف پیش بینی شده این اداره کل در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردی همسرش را کشت تا ۷ فرزندش آواره شوند
  • ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند