Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@18:01:27 GMT

احتمال آبگرفتگی محلات شهری بسیار کم است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۷۵۱

احتمال آبگرفتگی محلات شهری بسیار کم است

ضمیر گفت: از بارندگی اخیر احتمال ورود آب به محله های شهری در در آق‌قلا و طغیان بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امانگلدی ضمیر» اظهار کرد: نسبت به شب گذشته شاهد کاهش آبگرفتگی معابر در شهر آق‌قلا هستیم.

 

فرماندار آق‌قلا تاکید کرد: متاسفانه اطلاع رسانی غیر صحیحی از بلندگوی مساجد منجر به نگرانی‌های اهالی شد و درخواست داشتیم که مردم  اطلاع درست را از طریق صدا و سیما دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ضمیر افزود: حدود ۳۰ میلی متر آبگرفتگی معابر بر اثر بارندگی‌ها در شهر آق‌قلا داشتیم و از ساعت ۱۰ صبح امروز وضعیت پایدار شده است.

 

وی گفت: نگرانی که وجود دارد به دلیل بارندگی بالا دست و شرق استان بوده که میزان دبی آب رودخانه‌ها را افزایش داده است.

 

فرماندار آق‌قلا تاکید کرد: حدود ۲۱۰ میلی متر مکعب دبی آب از شرق گنبد کاووس وارد گرگانرود شده است و مقداری از این آب را منحرف کردیم و ۶۰  متر مکعب از این دبی مازاد را از طریق کانال‌ها و شکافی که انجام شده انتقال خواهیم داد.

 

ضمیر افزود: احتمال ورود آب به محله‌های شهری بسیار کم است و برای محله‌های حکیم آباد و کل آباد و ایثار محله که ۲۵ روز گرفتار سیلاب بودند تمام تدبیر انجام شده که گرفتار سیلاب نشوند.

 

وی تاکید کرد: هشدارها به دلیل بار‌ش‌های اخیر صادر شده که به مفهوم تخلیه منازل نیست و برخی شهروندان را به مکان اسکان موقت آوردیم که علت آن به دلیل مشکلات آبگرفتگی برای سالمندان و بیماران بود.

 

فرماندار آق قلا تاکید کرد: شرایط امشب و فردا  آق‌قلا نگران کننده نیست میزان افزایش آب در سطح گرگانرود داریم.

 

ضمیر خاطرنشان کرد: روستای سقر و یلقی نگران وجود دارد و  دلیل آن شرایط بارش باران از سمت محمد آباد گرگان است و باید آب‌بندهایی که ایجاد شده را تقویت کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های مساجد خسارت سیل خبرگزاری شبستان مسجد مقدس جمکران روز ارتش استان بوشهر نیمه شعبان سیل گلستان ضمیر فرماندار آق قلا آق قلا خسارات سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم)