Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@07:29:48 GMT

تکذیب خبر بد افزار بودن تلگرام طلایی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۷۸۰

تکذیب خبر بد افزار بودن تلگرام طلایی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پلیس فتای کیش لحظاتی پیش گفت: شایعه منتشر شده به نقل از اینجانب در شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها مبنی بر بد افزار بدون برنامه تلگرام طلایی را تکذیب می‌کنم.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ دوم محمدرضا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای سوء استفاده و انتشار بدافزار های موبایلی با عنوان های گوناگون و جعلی برای سواستفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کاربران برای ایمنی هر چه بیشتر در شبکه های اجتماعی باید برنامه ها و نرم افزارهای مورد نیاز خود را از منابع معتبر دریافت کند.

رضایی با بیان اینکه کاربران باید در نصب برنامه های ارسالی از طریق شبکه‌های اجتماعی حساسیت داشته و دقت بیشتری از خود نشان دهند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند با دریافت اخبار و اطلاعات دقیق در مورد تایید به سایت‌های معتبر و مجاز خبری مراجعه کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کیش پلیس فتا تلگرام طلایی تکذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد

پس از آنکه برخی رسانه‌ها ادعا کردند تروریست‌هایی که در حمله به سالن کنسرت در حومه مسکو نقش داشته‌اند، از برنامه پیام‌رسان تلگرام برای عضوگیری استفاده کرده‌اند، کرملین از مالک این برنامه خواست که بیشتر مراقب باشد.

به گزارش رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای مسدود کردن تلگرام ندارد، اما انتظار توجه بیشتری از پاول دوروف دارد. 

گفتنی است، تلگرام اکنون در دبی مستقر است و مالک آن تابعیت دوگانه اماراتی-فرانسوی دارد. نشریه فوربز ثروت دوروف را ۱۵.۵ میلیارد دلار تخمین زده است. 

حمله تروریستی روز جمعه در روسیه تا کنون ۱۴۳ کشته بر جای گذاشته است. مهاجمان طی این حمله به صورت همزمان سالن کنسرت شهر کروکوس در حومه مسکو را آتش زده و شروع به تیراندازی کردند.

سرویس اطلاعات روسیه تعدادی مظنون را در رابطه با این موضوع دستگیر کرده است. روز یکشنبه، چهار نفر از این افراد در دادگاه مسکو حضور یافته و پس از تفهیم اتهام، به جرم خود اعتراف کردند. دادگاه مسکو اعلام کرد این افراد که همگی شهروند تاجیکستان هستند، تا ۲۲ مه در بازداشت موقت نگهداری خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مسکو: تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد