Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@11:23:56 GMT

حضور دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده لرستان در مسابقات قرآن

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۷۸۷

حضور دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده لرستان در مسابقات قرآن

عیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با ابراز تأسف از بُروز خسارات ناشی از جاری شدن سیل در پلدختر و معمولان، اظهارکرد: تمام تلاش ما فراهم شدن امکان حضور دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده استان در مسابقات قرآن بود.
وی با ذکر این مطلب که برای مراعات حال دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده، مسابقات قرآن با یک هفته تاخیر برگزار شد، افزود: در مجموع ۲۴ دانش‌آموز از مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان در مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن در استان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدروند یکی‌از نگرانی‌های دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان عدم امکان حضور در مسابقات قرآن برشمرد و گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش لرستان امکان حضور این دانش آموزان فراهم شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی دانش آموزان مناطق سیل زده مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عملیات بزرگ شامگاه ۲۵ فروردین ماه سپاه پاسداران شور و نشاط خاصی را در دل ملت ایران مخصوصا فرزندان حاج قاسم برپا کرده است.   پاسخ کوبنده بود، بزنی می‌خورید، دوران بزن دررو تمام شده، انتقام بچه‌های غزه گرفته شد، اسرائیل نابود می‌شود، بخشی از صحبت‌ها دانش آموزان ایلامی در جشنی بود که به مناسبت تنبیه صهیونیست‌ها برگزار کرده بودند.   امروز دانش آموزان با زبان کودکانه گفتند که پرچم پر افتخار ایران عزیزمان همواره بر بلندای اقتدار در اهتزاز است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان