Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با بیان اینکه همه نسبت به کار دانشجویان جهادگر در روستاهای محروم و خدمت آنها به محرومان، غبطه می خورند،گفت: این کارها به دلیل اینکه برای خودسازی است خیلی ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» شامگاه (4 اردیبهشت) در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه اردوی جهادی یکی از کارهای هدفمندی است که برای دانشجو دلبستگی و تلاش را به همراه دارد، گفت: هر عملی که وظیفه شناخته شد و به قصد قربه الی الله صورت گیرد، عبادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه پیروزی در هر امری محصول پایداری در آن کار است، افزود: تفاوت کار معمولی با کار جهادی در این است که کار جهادی هدفمند و به قصد رضایت الهی است لذا یک عبادت محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخی افراد در زندگی پست و مقام‌های دنیایی و سرمایه و ثروت را هدف می‌دانند، گفت: اینها نمی‌تواند هدف باشد چراکه این موارد مقدمه‌ای بر مقدمات زندگی حیوانی است و برای یک انسان زمانی کارها زیبا و هدفمند می‌شود که فقط برای قربت خداوند باشد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه جهاد در راه خدا تنها جهاد نظامی نیست؛ بلکه هر کاری که به قصد قربت الهی صورت گیرد جهاد است، افزود: هر چه وظیفه شناخته شد و قصد قربت الهی در آن باشد، نقش جهاد دارد و مرگ آن فرد در آن راه شهادت است.

 

وی با بیان اینکه افسردگی های دنیای امروز علامت خالی بودن از هدف است، افزود: این افسردگی ها هدیه تفکر لیبرالیسم و غرب برای ما است وگرنه یک جهادی هرگز خسته نمی شود و هیچ چیز مانع آن نیست.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بهترین کار جهادی که درهای معرفت به سوی انسان عارف گشوده می شود، خدمت به محرومان است، گفت: دل انسان از کعبه معتبرتر است و می تواند خوشحال کردن دل محرومان برکات فراوان برای یک دانشجوی جهادگر در زندگی داشته باشد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه دیگران باید نسبت به کار جهادی دانشجویان جهادگر در روستاهای محروم و خدمت به محرومان، غبطه بخورند،گفت: این کارها بدلیل اینکه از طرفی برای خودسازی است خیلی ارزشمند است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن به نسبت های زیادی ضعیف شده است، گفت: تمام نقشه های دشمن منجر به شکست خواهد شد و برگ پیروزی از آن جوانان انقلابی کشور است.

 

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کانون مساجد خسارت سیل مسجد مقدس جمکران قم کانون های مساجد خبرگزاری استان بوشهر اردوی جهادی آیت الله عبادی دانشجویان دانشگاه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بهروز رحیمی در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های بهداشت و درمان در سطح کشور و آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این مدت 3 هزار پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب 26 هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و تصریح کرد:‌ در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعدا متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت