Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اعمال شديدترين تحريم هاي آمريکا عليه ايران گفت: جامعه جهاني که همواره دَم از دفاع از حقوق بشر مي زند، هنوز در مقابل اين ظلم آشکار آمريکا عليه ملت ايران سکوت کرده و هيچ حقوقداني هم در دفاع از ملت ايران سخن نمي گويد.

به گزارش ايرنا محمد کاظمي شامگاه پنجشنبه در جمع دهياران بخش مرکزي ملاير اظهار داشت: آمريکا حتي به حکم صادر شده از دادگاه لاهه مبني بر برقرار نکردن تحريم ها عليه ايران نيز توجهي نمي کند و حقوقدانان نيز در اين باره اعتراضي نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: اگر جامعه جهاني هوشيار و بيدار بود و حقوقدانان دنيا که دَم از حقوق بشر مي زنند، وجداني بيدار داشتند، بايد يک فضايي عليه آمريکا و اقدامات نابخردانه ترامپ ايجاد مي کردند و شايد اين امر موجب مي شد ما امروز در اين حد در تنگنا نباشيم.
نائب رييس کميسيون حقوقي و قضايي مجلس دهم بيان کرد: در دنياي وانفساي کنوني، ما هستيم و اعتقادات، باورها، صبر و مقاومت ملتي که تمامي مسيرها همراه مسئولان در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامي بوده اند و براي پايداري اين نظام تلاش کرده اند.
کاظمي با اشاره به شرايط سخت کنوني و قرار گرفتن مردم در تنگناهاي اقتصادي و معيشتي گفت: تمامي راه ها براي مذاکره با فردي که به هيچ قانون و مقررات و حتي اصول سازمان ملل پاي بند نيست، بسته شده و مذاکره با آمريکا به طور قطع هيچ نتيجه اي ندارد.
وي تاکيد کرد: ما به اروپا نيز نمي توانيم چشم اميد ببنديم، چراکه به قول مساعدي که براي برقراري روابط مالي با ايران را دادند، هنوز عمل نکرده اند و حتي دوستان ما همچون چين و روسيه به همراهي خود با ايران قبل از خروج آمريکا از برجام پايبند نبودند.
کاظمي ادامه داد: در چنين شرايطي و در مقطع حساس کنوني بايد روي پاي خود بايستيم و براي برداشتن بار سنگين مشکلات از روي دوش مردم تلاش کنيم.
عضو ارشد فراکسيون اميد مجلس افزود: طبق تاکيدات رهبر معظم انقلاب امروز روز جهاد و کار انقلابي است و در شرايطي که در جنگ اقتصادي با دنياي استکبار هستيم، بايد همانند روزهاي دفاع مقدس در مقابل ظلم آشکار آمريکا بايستيم.
** دهياران هنرمندانه روستا را اداره کنند
کاظمي با بيان اينکه امسال سال مديريت هنرمندانه است، از دهياران خواست: با توجه به اينکه با وجود تحريم هاي سخت آمريکا بايد با دست خالي کار کنيم، هنرمندانه روستا را اداره کنيد.
وي با اشاره به بدهکاري دهياران به عنوان يکي از دغدغه هاي مهم آنان بيان کرد: در بودجه سال گذشته اعتبار دهياري ها اصلاح شد و 32 هزار ميليارد ريال بودجه به دهياري ها اختصاص يافت.
نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: براي جابجايي تيرهاي برق روستاها نيز اعتبار جداگانه اي پيش بيني شد که اگر اين مبلغ ابلاغ شود، بسياري از مشکلات حل مي شود.
کاظمي بهسازي روستاها را در اولويت دانست و گفت: در همين رابطه علاوه بر مصوبه دولت، 40 ميليارد ريال از سهم نمايندگان ملاير براي اجراي طرح هادي و بهسازي روستاهاي اين شهرستان اختصاص داديم.
وي با بيان اينکه در سال هاي گذشته انقلابي در بهسازي روستاهاي ملاير صورت گرفت، اين رشد را حاصل فعاليت و همراهي دهياران دانست و از تلاش ها و خدمات دلسوزانه آنها تقدير کرد.
نائب رييس کميسيون حقوقي و قضايي مجلس دهم دهياران را از آگاه ترين و مسلط ترين افراد در روستا دانست و تاکيد کرد: دهياران بايد با کار جهادي و انقلابي براي برطرف شدن نيازهاي روستا تلاش کنند و تمام همت خود را براي بهسازي روستاها بگذارند.
کاظمي همچنين بر خودياري و کمک دهياران از مردم روستا و افرادي که روستا را ترک کرده اند، تاکيد کرد و افزود: توقع شما نبايد اين باشد که همه کارها را بايد دولت انجام دهد، بلکه براي پيشبرد امور روستا بايد از مردم روستا کمک بگيريد.
وي اظهار داشت: با وجود تمامي مشکلات و تنگناهاي مالي، سال گذشته شرکت ذوب آهن آلياژي ملاير دوباره راه اندازي شد و در حال حاضر حدود 250 تن از جوانان بومي مشغول به کار هستند و شرکت کيان کرد نيز در آستانه بازگشايي است.
کاظمي گفت: با ثبت ملي منبت و ثبت جهاني انگور نام ملاير بلندآوازه شد و اقدامات براي ثبت جهاني منبت نيز در دست انجام است.
وي با اشاره به برداشتن گام هاي اثرگذار در حوزه ورزش به ويژه در روستاهاي ملاير، تلاش براي حل مشکلات و نيازهاي دهياران و پرداخت بدهکاري آنان، اقدام جدي براي بازنگري طرح هادي روستايي را از ديگر موارد ضروري برشمرد.
نمانيده مردم ملاير در خانه ملت ابراز اميدواري کرد: امسال براي ملت ايران که در طول 40 سال پس از پيروزي انقلاب همچنان براي سرافرازي اسلام از خودگذشتگي و فداکاري کرده و در جنگ تحميلي براي حفظ ميهن و ارزش هاي ديني تلاش کردند، سالي پر از موفقيت باشد.
7528/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت چقدر افزایش یافت؟

به گزارش قدس آنلاین، قیمت نفت در معاملات امروز آسیا در روز سه‌شنبه تقریباً ثابت مانده است. سرمایه‌گذاران همچنان در حال بررسی خطر نگرانی‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه هستند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۲۴ سنت معادل ۰.۲۸ درصد افزایش به ۸۷ دلار و ۲۴ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۲۹ سنت معادل ۰.۳۵ درصد کاهش ۸۲ دلار و ۸۵ سنت معامله می‌شود.
هر دوی این شاخص‌های نفتی ۲۹ سنت در روز گذشته کاهش قیمت داشتند که نشان می‌داد افزایش تنش‌های اخیر بین رژیم صهیونیستی و ایران تاثیر کمی بر عرضه نفت منطقه در کوتاه مدت داشته است.

اما تحلیلگران عقیده دارند هنوز چندین خطر در بازار نفت وجود دارد. یکی از آنها تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه بخش نفت ایران است که تحریم‌های فعلی را گسترده‌تر کرده و شامل بنادر، کشتی‌ها و پالایشگاه‌های خارجی که نفت خام ایران را فراوری می‌کنند هم می‌شوند.
تحلیلگران بارکلیز در روز دوشنبه اعلام کردند احتمال ۹۰ دلاری شدن قیمت نفت در سال جاری میلادی هنوز پابرجاست.
این تحلیلگران عقیده دارند تهدید فوری مخاطرات ژئوپلیتیکی برای زیرساخت‌های بازار از بین رفته ولی روند این تهدیدات از اکتبر سال گذشته میلادی نگران کننده است.
انتظار می‌رود ذخایر نفت خام آمریکا طی یک هفته گذشته افزایش داشته باشد در حالی که ذخایر محصولات پالایشی این کشور احتمالاً پایین آمده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • قیمت جهانی نفت چقدر افزایش یافت؟
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی