Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:06:28 GMT

قتل پدر به خاطر لگد کردن گوشی آیفون! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۰۰۵۷

قتل پدر به خاطر لگد کردن گوشی آیفون! +تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خشم نیز مانند هر احساس دیگری در انسان، یک احساس کاملاً طبیعی به شمار می‌رود که در وجود هر کسی نهادینه شده است، اما مسئله مهم نحوه رویارویی با آن است. خشم زمانی می‌تواند مشکل‌ساز شود که شخص به خود یا اطرافیانش آسیب برساند؛ بنابراین نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است مدیریت خشم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت خشم به معنی سرکوب کردن آن نیست بلکه مهارت حفظ آرامش و خونسردی است که فرد را قادر می‌سازد به نحو مناسبی با آن مواجه شود و از بروز آسیب به خود و دیگران جلوگیری می‌کند.

مهارتی که متاسفانه فقدان آن در شیوه رفتاری یک پسر جوان کامبوجی موجب شد او دست به جنایتی هولناک بزند. "لنگ هوان" ۲۳ ساله به علت آنکه پدرش اقدام به لگد کردن گوشی آیفون او کرده بود با تیر به او حمله‌ور شد و مرگ پدرش را رقم زد.

ماجرا از آنجا آغاز شد این پسر جوان به همراه تعدادی از دوستانش سرگرم یک جشن در داخل خانه بودند. این در حالی بود که "لنگ سائو" پدر ۵۰ ساله این جوان در حال استراحت در خانه بود. پدر میانسال که به خاطر سر و صدای پسرش و دوستان او نمی‌توانست به استراحت بپردازد با او وارد جر و بحث شد و در این هنگام اقدام به لگد کردن گوشی آیفون پسرش کرد.

این پسر که به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت ناگهان با یک تبر به پدرش حمله‌ور شد و چند ضربه به سر، سینه و گردن او وارد کرد. "چوئون سامان" در این باره گفت: "درگیری مقتول با پسرش به دلیل ایجاد سر و صدای زیاد در خانه بود. سپس مقتول اقدام به لگد کردن گوشی آیفون پسرش کرد و همین مسئله موجب خشم شدید این جوان و در نتیجه اقدام جنون‌آمیز او شد. متاسفانه مرد میانسال در صحنه حادثه جان خود را از دست داد."

یکی از تصاویری که منتشر شده است جسد بی جان مقتول را در حالی که روی کف زمین افتاده و غرق خون است نشان می‌دهد. انتشار این خبر موجب هجوم افراد محلی به محل حادثه شد. گفته می‌شود قاتل پس از کشتن پدرش از خانه متواری شد، اما ماموران پلیس توانستند مخفیگاه او را شناسایی و وی را دستگیر کنند. ماموران محلی ضمن تایید کشته شدن مرد میانسال اعلام کردند پسر قاتل او دست کم به ۱۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی کامبوج در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

خشمی که یک جنایت هولناک را رقم زد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیفون وحشتناک ترین ها حوادث قتل مشروبات الکلی پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل

فرارو- آیفون 13 پرو مکس درغیاب مدل‌های نسل ۱۴ و ۱۵، همچنان لقب گران‌ترین گوشی بازار ایران را یدک می‌کشد.

به گزارش فرارو؛ قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر ZAA یا LLA حدود ۱۲۰ میلیون اعلام می‌شود و خود آیفون 13 در ارزان‌ترین حالت ممکن قریب ۴۰ میلیون قیمت دارد.

گلکسی S24 اولترا بهترین پرچمدار سامسونگ است و با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، برچسب قیمت ۱۰۰ میلیونی دارد. در همین برند سامسونگ گلکسی A15 به عنوان یک میان رده اقتصادی کمی بیش از شش میلیون فروخته می‌شود و گلکسی A54 که یکی از بهترین میان رده‌هاست، نزدیک ۱۶ میلیون به فروش می‌رسد.

پوکو X6 پرو شیائومی جزو قلدرترین و محبوب‌ترین میان رده‌های بازار است و این یکی با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره سازی ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارش دارد.

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ و شیائومی هم امثال گلکسی A04e و ردمی A2 پلاس به حساب می‌آیند، که با کمتر از چهار میلیون قابل خریداری هستند.  

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

پنج میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

10 میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

100 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 300 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

سه میلیون و 800 هزار تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

40 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد آیفون در چین!
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • قیمت گوشی امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون
  • بهترین بازی های آفلاین آیفون
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • رقابت نفس‌گیر آیفون ۱۵ با شیائومی ۱۴ / برنده کدام است؟
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max