Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر انرژی عربستان سعودی، خالد الفالح، گفت پس از پایان معافیت‌های آمریکا برای واردکنندگان نفت ایران، نیازی به افزایش فوری تولید نفت نیست.

چهارشنبه شب، وزیر انرژی عربستان سعودی، خالد الفالح، گفت پس از پایان معافیت‌های آمریکا برای واردکنندگان نفت ایران، نیازی به افزایش فوری تولید نفت نیست. اما او اضافه کرد که در صورتی که مشتریان نفت بیشتری لازم داشته باشند، عربستان به نیاز آنها پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فالح در ریاض گفت: علی‌رغم آن‌چه در مورد ونزوئلا در حال اتفاق افتادن است و سخت‌تر شدن تحریم‌های ایران، میزان ذخایر انبارهای نفت جهان در حال افزایش است. من نیازی برای اقدام فوری احساس نمی‌کنم.

او ادامه داد: ما تمایل داریم در محدوده تولید داوطلبانه خود باقی بمانیم. ریاض به مشتریان خود پاسخ‌گو خواهد بود، به‌ویژه آنهایی که درحال استفاده از معافیت برای وارد کردن نفت از ایران بودند و حالا این معافیت آنها کنسل شده است.

وی گفت: ما معتقدیم تقاضای واقعی رو به افزایش خواهد بود، اما قبل از وقوع آن تولید خود را افزایش نخواهیم داد./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی

مدیرعامل شرکت زامیاد در نخستین نشست شورای معاونین و مدیران این شرکت در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: تحقق شعار "جهش تولید" باید در اولویت برنامه‌های زامیاد در بخش‌های مختلف قرار گیرد و از همه ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده شود.

مجید آقایی مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن تبریک سال نو با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ بیان داشت: نباید نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب را تنها به عنوان یک شعار نگاه کنیم بلکه باید آن را به عنوان یک فرمان در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهیم.

او افزود: از مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف شرکت زامیاد می‌خواهم با آسیب شناسی دقیق و رفع موانع تولید برای تحقق شعار سال بکوشند و از دیدگاه‌های مردم و سهامداران برای رونق اقتصادی این شرکت بهره بگیرند.

آقایی در ادامه با تاکید بر اینکه اجرای صحیح استاندارد‌های ۸۵ گانه بر روی محصولات تولیدی یکی از مهترین محور‌های اقدامات صنعت خودروسازی در سال جاری است، خاطرنشان کرد: شرکت زامیاد نیز همگام با گروه خودروسازی سایپا، برنامه ریزی لازم را برای اجرای استاندارد‌های ایمنی و عملکردی خودرو‌های تولیدی انجام خواهد داد، البته زمانبندی اجرایی این موضوع، نیازمند همراهی سازمان‌های ذیربط است.

مدیرعامل شرکت زامیاد، توسعه و بهبود سبد محصولات را فرصتی برای تغییر نگاه مشتریان و جامعه به این شرکت دانست و افزود: در دنیای کنونی باید فضای فروش را از طریق ذائقه‌سنجی مشتریان و ارتقاء مشخصات فنی محصولات تولیدی اجرایی کرد که این موضوع در نهایت، افزایش رضایت مشتریان و ذی‌نفعان را به دنبال خواهد داشت.

آقایی همچنین در پایان با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در شرکت زامیاد تصریح کرد: معتقدیم سرمایه‌انسانی اصلی‌ترین و مهمترین دارایی شرکت زامیاد است و سرلوحه تمام تصمیم‌گیری‌ها باید عدالت و توجه به حق و حقوق کارکنان زحمتکش و پرتلاش این مجموعه باشد.

او افزود: نگرش ما به حوزه منابع انسانی تک بعدی نیست و در این دوره ضمن توجه به ارتقاء رفاه و معیشت پرسنل، باید با تجهیز ادوات خطوط تولید و استفاده از ابزار‌های کارآمد حفاظتی، محیط کاری ایمن و فارغ از آسیب‌های ناشی از کار را نیز برای همکاران خود فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • خبرنگار آمریکایی : با وضعیتی که آمریکا در مورد غزه راه انداخته‌ چه نیازی به وجود سازمان ملل یا شورای امنیت است (فیلم)
  • پایه های مالیاتی جدید برای معافیت های مالیاتی بی منطق
  • قبل از سفارش چاپ کاتالوگ این نکات رو بدون!
  • قطع ۴۰۰۰ درخت هیرکانی توسط شرکت فرزند آیت‌الله علم‌الهدی؟ | پاسخ فوری ماجد علم‌الهدی به ادعای یک رسانه ضد ایرانی
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست
  • پاسخ موشکی سریع حزب‌الله به جنایت اشغالگران در جنوب لبنان
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها