Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، در جریان تجلیل از جوانان نخبه استان، مراسم گلریزان جامعه بزرگ ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اهم از روسای و اعضای هیأت های ورزشی، دبیران و اعضای سمن ها، ورزشکاران، جوانان و مدیران دستگاه های اجرایی استان، جهت حمایت از مردم سیل زده سیستان تحت عنوان جشنواره گلریزان نشاط همدلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با وقوع سیل ویرانگر که زمینه بی خانمانی و تحمیل ضرر و زیان مالی گسترده برای جمع کثیری از اهالی سیستان را فراهم کرد، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان همراه با سایر مردم خیراندیش جای جای استان به منظور حمایت از آسیب دیدگان آستین همت بالا زده و صحنه های درخشانی از مشارکت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است؛ بمناسبت هفته جوان از جوانان برتر و نخبه استان با حضور معاونت سیاسی وزیر کشور، مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان ، معاون استاندار ، مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مسئولان و جوانان در سینما هلال زاهدان تجلیل بعمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان سیل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه جنوب استان تاکنون مرمت ۱۴۵ بندسار به اتمام رسیده است.

حسینعلی رمرودی امروز چهارشنبه در بازدید از ظرح های آب و خاک جنوب استان اظهار کرد: پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان، کار مرمت و بازسازی بندسارها در شهرستان‌های کنارک، دشتیاری و چابهار، نیکشهر و قصرقند آغاز و تاکنون مرمت ۱۴۵ بند سار به اتمام رسیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی مرمت و بازسازی سایر بندسارهای خسارت دیده همچنان با قوت در حال اجراست.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در جریان بارندگی‌های سیل آسای اسفندماه سال گذشته و به دنبال آن جاری شدن سیل در جنوب استان تعداد یک‌هزار و ۵۸۴ بندسار و سازه آبخیزداری بشدت تخریب شد.

وی اظهار کرد: همچنان منتظر اعتبارات بیشتر جهت ترمیم همه بندسارها هستیم.

رمرودی گفت: ۱۸ دستگاه بولدوزر، ۶ دستگاه لودر،۲ دستگاه بیل مکانیکی و چهار دستگاه‌ کمپرسی در جنوب سیستان و بلوچستان برای مرمت و بازسازی بندسارها و کمک به کشاورزان مشغول کار هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تولید، تنها راهبرد حل مسائل جامعه
  • «تولید» تنها راهبرد مهم در حل مسائل جامعه است
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد