Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در نشستی با رییس مجمع جوانان استان خوزستان اظهار کرد: ضرورت دارد، به مشکلات سمن‌های حوزه جوانان مانند حسابرسی ها، فعال کردن خانه های جوان، تدوین چشم انداز ۹۸، برگزاری جلسات سمن ها و پیگیری مطالبات رسیدگی ویژه شود.

 او ضمن تقدیر از تمامی انجمن های مردم نهاد که در راستای خدمات دهی به سیل‌زدگان از هیچ تلاشی دریغ نکردند، گفت: با استفاده از ظرفیت های فراوان انجمن ها می توان اقداماتی در راستای برون سپاری و چابک‌سازی دولت انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ضرورت فعال‌سازی سمن‌ها، افزود: از مجمع جوانان خواهان فعالیت بیشتر در موضوعات مربوط به انجمن های مردم نهاد، همانند افزایش تعداد سمن ها در سطح استان خصوصا در شهرستان‌هایی که سمن ها فعالیت کمتری داشته و یا اینکه خانه های جوان در آنها به بهره برداری نرسیده است، هستم.

حیدری با اشاره به اهمیت توانمند سازی تشکل های مردم نهاد ادامه داد: نیاز است با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی لازم به منظور برگزاری هر چه بهتر جلسات ستاد ساماندهی در شهرستان‌ها خصوصا با حضور رییس مجمع جوانان استان، به عنوان یک نهاد با اهمیت در سطح خوزستان اقدامات لازم صورت پذیرد.

 او تصریح کرد: به منظور ایجاد بستر های مناسب برای فعالیت جوانان، نیازمند برگزاری جلسات متعدد با فرمانداران و مدیران کل هستیم، تا شاهد شکوفایی هر چه بهتر نسل جوان باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان بیان کرد: خانه‌های جوانی که تجهیز شده و یا در حال تجهیز هستند باید در اختیار سمن ها قرار گرفته تا گام مثبت و بزرگی در راستای شکوفایی جوانان و سمن ها در خوزستان برداشته شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

عکاس: محمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت ورزش و جوانان خوزستان سمن ها اداره کل برنا خوزستان خانه های جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟

کارشناس حوزه حمل و نقل و ترافیک دو مورد از کمک‌هایی که لازم است دولت در برقی‌سازی حمل و نقل عمومی انجام دهد را تبیین کرد. - اخبار اجتماعی -

محمود صفارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ورود تاکسی‌ و اتوبوس‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: تغییر رویه دادن در مصرف سوخت‌های فسیلی و برقی‌سازی وسایل حمل و نقل هیچ شکی نیست و در همین راستا برخی شهرهای دنیا ممنوعیت‌هایی در تولید خودروهای احتراقی طی دو سال آینده وضع کرده‌اند. 

وی ادامه داد: به طور کلی جامعه جهانی در حال حرکت به سمت برقی‌سازی خودروهاست و ما نیز چاره‌ای جز حرکت در این مسیر نداریم البته نیروگاه‌های تولید برق هم باید از سوخت پاک استفاده کنند زیرا در صورت استفاده از مازوت یا گازوئیل باز هم با آلودگی هوا مواجه خواهیم شد.

این کارشناس حوزه حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: روند بهره‌مندی از تاکسی‌ها و اتوبوس‌های برقی باید یک برنامه ادامه‌دار باشد و آن را به صورت مقطعی رها نکرد در این زمینه لازم است دولت در کنار کمک به تأمین بخشی از منابع مالی مورد نیاز، در تأمین برق نیز کمک کند و با تعیین امتیازات ویژه‌،‌زمینه توسعه خودروهای برقی را فراهم کند چراکه این امر در نهایت منجر به حفظ سلامت مردم، کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت می‌شود. 

وی افزود: دولت می‌تواند برای تولید برق نیروگاه‌های خورشیدی و بادی ایجاد کند تا نیاز به نیروگاه‌های سوخت فسیلی نیز کمتر شود. 

صفارزاده با اشاره به ضرورت حمایت دولت در کمک به تأمین منابع مالی مورد نیاز برای واردات اتوبوس‌ و تاکسی‌های برقی تصریح کرد: در عین حال، تا زمانی که بتوانیم خودروهای برقی مورد نیاز را به میزان لازم، با سرعت و کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کشور تولید کنیم، باید واردات اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی را اجرا کنیم تا مسیر تغییر و توسعه در این زمینه سریع‌تر فراهم شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند