Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان اردبیل گفت: این مسابقات به صورت گروهی برگزار خواهد شد که هر گروه متشکل از چهار نفر دانشجو در تمامی مقاطع تحصیلی و سرپرست تیم است.

ابراهیم عزیززاده با بیان اینکه سرپرست گروه باید عضو هیئت علمی دانشگاه و یا مؤسسات آموزش عالی باشد، تصریح کرد: زمان هر مسابقه در مجموع ۳۲ دقیقه است که به صورت یک فرصت شش دقیقه‌ای برای طرح مسئله، دو فرصت سه دقیقه‌ای برای دفاع و یک فرصت ۴ دقیقه‌ای برای نتیجه گیری برای هر گروه تفکیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با اینکه هر چهار عضو گروه در کار تحقیق اهتمام دارند اما از گروه‌های مخالف و موافق تنها دو نفر به عنوان مناظره کننده در مسابقه شرکت می‌کنند.

دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان اردبیل هدف از برگزاری این مسابقات را تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند، رشد و شکوفایی فرهنگ گفت و گو، زمینه سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در بین دانشجویان و ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقا دانش و آگاهی عنوان کرد.

عزیززاده بیان کرد: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری، برای رقابت دانشجویان در همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در مراحل استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، افزود: بر اساس تقویم اجرایی، مرحله استانی دهم و یازدهم اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه فرهنگیان (پردیس علامه طباطبایی) اردبیل برگزارمی‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف

کارگاه آموزش احکام تکلیفی و عبادی (نماز و روزه) ویژه کودکان و نوجوانان به همراه والدین در ایام ماه مبارک رمضان به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهدای منطقه الیف و حضرت رقیه (س) در روستای الیف و شهر کنارتخته برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری کارگاه عفاف و حجاب در دبستان شیخ علی اکبر داوودآبادی قرچک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فیلم‌های تلویزیون در هشتمین روز فروردین ماه
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • فیلم های تلویزیون در هشتمین روز فروردین ماه
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود