Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@23:10:19 GMT

بمب نقل و انتقالات ایران به پرسپولیس خواهد پیوست+عکس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۰۴۵۷

بمب نقل و انتقالات ایران به پرسپولیس خواهد پیوست+عکس

قرارداد مدافع 25 ساله تیم ملی فوتبال ایران با احمد گروژنی روسیه در تابستان امسال به پایان خواهد رسید. به گزارش جنوب نیوز؛ میلاد محمدی، مدافع ۲۵ ساله تیم ملی فوتبال ایران که در پایان لیگ پانزدهم از راه آهن جدا شد و به روسیه رفت، در ۳ سال گذشته عملکرد خوبی در احمد گروژنی داشت و حتی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نقل و انتقالات زمستانی که چندی پیش به پایان رسید، او پیشنهاداتی از سلتیک اسکاتلند، برایتون انگلیس، واتفورد، استون ویلا، وست بروومویچ و ... داشت، اما در تیم روسی باقی ماند تا قراردادش به پایان برسد. البته در حال حاضر شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس در صدد جذب این بازیکن هستند تا سمت چپ خود را تضمین کنند.

البته نزدیکان به محمدی بیان کردند که این بازیکن دوست دارد تا فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد، اما حضور او در لیگ ایران می‌تواند بمب نقل و انتقالات باشد. پرسپولیسی‌ها در پست دفاع چپ شایان مصلح، محمد انصاری و محمد نادری را در اختیار دارند که قرارداد قرضی نادری تابستان به پایان می‌رسد و شایان مصلح و محمد انصاری مصدوم هستند و احتمال دارد برانکو برخی بازیکنان را در لیست مازاد قرار دهد تا بتواند بازیکنان جدید را جذب کند.

فصل گذشته صحبت‌هایی مبنی برحضور مهرداد محمدی، برادر کوچک‌تر میلاد محمدی در پرسپولیس شنیده می‌شد که این اتفاق رخ نداد و او در سپاهان ماند.

البته نکته مهم در خصوص جذب میلاد محمدی این است که باید دید آیا مسئولان باشگاه کورتریک با انتقال دائمی محمد نادری به پرسپولیس موافقت خواهند کرد یا او را به بلژیک بازمی گردانند که شنیده می‌شود اگر او در پرسپولیس بماند، حضور محمدی منتفی می‌شود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر