Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@23:48:43 GMT

برانکو؛ دلیل اصلی همه تغییرات پرسپولیس در تابستان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۰۵۴۹

ساعت24 - دنیای ورزش تورنتو نوشت: ماندن یا رفتن برانکو، این اتفاق می‌تواند آینده پرسپولیس را به‌تنهایی گرگون کند.

پرسپولیس در هر شرایطی که لیگ هجدهم را به پایان برساند، باز هم نمی‌تواند از تغییرات احتمالی در تابستان فرار کند. خریدهای داخلی و خارجی در زمستان، فقط صندلی‌های خالی نیمکت برانکو را پر کرد و هنوز ترکیب سرمربی کروات را به توازن نرسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابستان 98، یک تابستان حیاتی برای پرسپولیس هم هست تا پس از مدت‌ها، با خیال راحت و بدون استرس ترکیب سرخ‌ها تکمیل شود. 

اما همه چیز در گرو ماندن برانکو در جمع پرسپولیسی‌ها است. اگر او تهران را ترک کند، شاید اوضاع پرسپولیس پیچیده‌تر از قبل باشد. اما تغییرات پرسپولیس هم دقیقا مثل استقلال، از سنگر آغاز خواهد شد. خروج احتمالی بیرانوند، رشید مظاهری را آماده کرده تا به پرسپولیس منتقل شود. اگر برانکو بماند، سیدجلال هم احتمالا نقش مهمی در ترکیب لیگ نوزدهم سرخ‌ها خواهد داشت. در خط میانی، هیچ چیز مشخص نیست. تقویت خط میانی پرسپولیس در زمستان، شاید تمرکز آن‌ها در تابستان را به سایر خطوط تغییر دهد. 

بودیمیر، یکی از قطعی‌ترین خروجی‌های پرسپولیس در تابستان است و اگر علی علی‌پور پیشنهاد خوبی از خارج داشته باشد، احتمالا پرسپولیس را ترک خواهد کرد. بازگشت وحید امیری غیرممکن نیست و امید عالیشاه هم احتمالا در تیم محبوبش باقی بماند. بازگشت مهدی طارمی، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده هم که تا زمانی که برانکو در پرسپولیس باشد، قطعا شدنی نخواهد بود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های استقلال ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد و این موضوع به چالشی جدی برای تیم سپاهان تبدیل خواهد شد.

با توجه به هفته های حساس پایانی لیگ برتر، فشردگی مسابقات و مصدومیت های پرشماری که در هفته های پایانی گریبان بازیکنان را می‌گیرد بازی جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی که با انگیزه های زیادی وارد می‌شوند و جنگنده ظاهر خواهند شد ریسک بزرگی برای سپاهانی خواهد بود که ستاره‌های مصدوم زیادی روی دست این تیم باقی مانده است!

سپاهان در حال حاضر با توجه به مصدومیت دانشگر دو مدافع میانی دارد که اگر آنها دچار آسیب دیدگی شوند کار سختی برای بازی با پرسپولیس خواهد داشت، پیام نیازمند برای حضور درون دروازه مقابل پرسپولیس نیاز دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد و بازگشت او به میادین با حضور در این مسابقه همراه با ریسک خواهد بود!

شهریار مغانلو و رضا اسدی دو بازیکن بدون جانشین سپاهان هستند که حضور آنها در این مسابقه می‌تواند آینده این تیم را به خطر بیندازد و بازی مهم با پرسپولیس را تبدیل به یک چالش بزرگ کند.

باید دید ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در این مسابقه از ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا از بازیکنان آکادمی و نفراتی که کمتر به میدان رفته‌اند در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

سپاهان 4 روز بعد از برگزاری بازی با ملاثانی که به میزبانی مسجدسلیمان برگزار می‌شود باید در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان برود.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد