Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@04:40:27 GMT

دستان شفر مقابل یحیی و پدیده بسته‌تر شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۰۵۶۷

دستان شفر مقابل یحیی و پدیده بسته‌تر شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال استقلال در حالی شنبه به مصاف پدیده می‌رود که چند بازیکن خود را در اختیار ندارد.

 

بر اساس این خبر، امید نورافکن به دلیل محرومیت از غایبین استقلال برابر پدیده خواهد بود. ضمن این که فرشید اسماعیلی و محسن کریمی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

 

دیگر مصدوم استقلال الهیار صیادمنش وضعیتش برای این بازی نامشخص است هر چند که احتمال رسیدن او به دیدار با پدیده وجود دارد اما همه چیز بستگی به روند آماده سازی او طی این چند روز دارد تا در صورت رسیدن به آمادگی بدنی صیادمنش بتواند برابر پدیده به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه پژمان منتظری نیز به دلیل دیر رسیدن به تهران وضعیت حضورش در این بازی مشخص نیست.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پدیده ورزشی استقلال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار گوی سبقت را از یحیی گل‌محمدی ربود

 هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دوئل پرسپولیس برابر ملوان بندرانزلی به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید و سرخ‌پوشان پایتخت در شبی که اوسمار ویرا به دلیل محرومیت از روی سکو‌ها تیمش را هدایت می‌کرد، موفق شدند بردی یک بر صفر را در یک بازی جنجالی برابر حریف شمالی جشن بگیرند. این برد در شرایطی به‌دست آمد که سرخ‌پوشان پایتخت موفق شدند به رقابت مویرگی‌شان با استقلال در کورس قهرمانی ادامه بدهند و حالا آن‌ها امیدوار به لغزش استقلال هستند تا بتوانند به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم برسند.

پرسپولیسی‌ها در نیم‌فصل دوم کار خود را با هدایت اوسمار ویرا دنبال می‌کنند و این سرمربی جوان و برزیلی که پیشتر در نقش دستیار یحیی گل‌محمدی فعالیت می‌کرد، به دنبال آن است تا بتواند از زیر سایه یحیی خود را خارج کند و در قامت سرمربی موفق برای تیم پرسپولیس بدرخشد. در زمینه تهاجمی‌تر شدن سرخ‌پوشان پایتخت نسبت به نیم‌فصل نخست، اوسمار ویرا توانسته بود موفق عمل کند و حالا برد برابر ملوان باعث شد تا در زمینه نتیجه‌گیری هم شرایط به سود سرمربی برزیلی تغییر کند؛ هر چند که هنوز از حیث افتخارآفرینی و جام‌آوری شرایط کاملاً به سود یحیی گل‌محمدی است!

برنامه شلخته تیمِ یحیی و ۱۸ امتیاز
سرخ‌پوشان پایتخت به‌واسطه تعطیلات فیفادی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در نیم‌فصل نخست بازی‌های خود را به ترتیب انجام ندادند؛ به‌طوری‌که آن‌ها در حالی ۸ بازی ابتدایی‌شان در لیگ بیست‌وسوم را برگزار کردند که در هفته پنجم و در داربی پایتخت برابر استقلال به میدان نرفته‌اند و به جای آن، در هفته نهم مسابقه خود را به انجام رساندند. در ۸ مسابقه ابتدایی سرخ‌پوشان در نیم‌فصل نخست با هدایت یحیی گل‌محمدی، پرسپولیسی‌ها ۵ بار برنده شدند و ۳ تساوی هم در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود. جالب آنکه پرسپولیسی‌ها ابتدا دیدار خود در هفته هفتم را برابر گل‌گهر برگزار کردند و سپس در هفته ششم به مصاف پیکان رفتند و بعد از آن در هفته نهم مقابل ملوان بندرانزلی صف‌آرایی داشتند!

۳ امتیاز طلایی برای فرار تیمِ اوسمار
شاگردان اوسمار ویرا با وجود آنکه نیم‌فصل دوم را با شکست برابر آلومینیوم اراک آغاز کردند، اما توانستند در ادامه، روندی درخشان را در پیش گیرند؛ به‌طوری‌که ۶ برد و یک تساوی در ۷ بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود تا آن‌ها با کسب ۱۹ امتیاز از ۸ مسابقه، به کار خود در نیم‌فصل دوم ادامه بدهند و در مقایسه با نیم‌فصل نخست، پرسپولیسی‌ها توانسته‌اند در ۸ بازی ابتدایی عملکرد بهتری را از خود به جای بگذارند.

به دنبال خلق رکوردی جدید در آبادان
پرسپولیسی‌ها که عنوان صدرنشین نیم‌فصل دوم لیگ برتر را یدک می‌کشند، این فرصت را دارند تا در دیدار پیش‌رو، رکورد خود در مقایسه با نیم‌فصل نخست را بهبود بخشند؛ چرا که سرخ‌پوشان پایتخت در نهمین بازی‌شان در نیم‌فصل اول فصل جاری با هدایت یحیی گل‌محمدی، در اصفهان مقابل سپاهان شکست خوردند و حالا سرخ‌ها به دنبال آن هستند تا با کسب پیروزی برابر صنعت‌نفت در آبادان، بتوانند شمار امتیازات خود را به عدد ۲۲ برسانند و ضمن حفظ صدرنشینی‌شان در نیم‌فصل دوم، بتوانند رکورد ویژه‌ای را به نام خود ثبت کنند و خاطرات نیم‌فصل نخست را به‌دست فراموشی بسپارند.


منبع: فوتبال ۳۶۰

دیگر خبرها

  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • اوسمار گوی سبقت را از یحیی گل‌محمدی ربود
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • آلومینیوم ناکام مطلق برابر استقلال/ حسینی و شاگردانش در حسرت برد
  • آمار جالب استقلال برابر آلومینیوم اراک؛ یک شوت در چارچوب و گل! + عکس
  • پنجمین کلین‌شیت پیاپی سیدحسین مقابل ایرالکو