Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار با هدف تکمیل روند احداث فرودگاه گناباد اختصاص یافت. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، حمید بنایی صبح امروز در جلسه شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصادی خراسان رضوی اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌هایی که استانداری دنبال می‌کند امیدواریم در پایان سال یکی از استان‌هایی باشیم که شعار سال را عملی کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای طرح فروسلیس گناباد 400 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد و گل گهر نیز مقداری از اکتشافات  معادن گناباد را قبول کرده تا زنجیره را کامل کنیم.

بنایی عنوان کرد: 120 تن شیر تولیدی گناباد است که 100 تن آن خارج می‌شود که باید برنامه‌ای برای ورود آن به چرخه تولید در خود شهرستان انجام شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در دیداری که با رئیس مجلس شورای اسلامی ایشان حمایت از طرح مثلت اقتصادی استان را اعلام کردند که با این حمایت کار سرعت بیشتری خواهد گرفت.

نخستین پرواز بین‌المللی فرودگاه شاهرود لغو شدحمله توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به فرودگاه الحدیدهفرودگاه سقز تا پایان سال 99 به اتمام می‌رسد

بنایی بیان کرد: ریل راه‌آهن 50 کیلومتر در گناباد با بیش از 25 درصد فیزیکی کار شده و 10 کیلومتر دیگر مجوز به سمت جنوب گرفته شده و فرودگاه گناباد نیز  10 میلیارد تومان تخصیص داده تا کار بجایی برسد. 35 کیلومتر راه گناباد به سمت قائن نیاز به دوبانده شدن دارد که نیاز به حمایت جدی و پیگیری دارد و مسیر راه گناباد به دوغارون باید در بودجه آینده دیده شود.

وی افزود: 400 میلیون تومان از سفر رئیس جمهور به استان برای قنوات ما تخصیص داده نشد و این در صورتی بود که قرار 3میلیارد تومان تخصیص داده شود. دانشگاه فرهنگیان ما نیاز به کد و پایدار شدن دارد و برای نخستین بار دانشکده فنی ما دانشجوی دختر در دو رشته پذیرش خواهد کرد. 

حامد قربانی؛ فرماندار گناباد نیز در این جلسه اظهار داشت: گناباد به دلیل موقعیت جغرافیایی در ورودی سه استان قرار دارد و دارای 42 واحد معدنی فعال و جاذبه‌های گردشگری است و تمدن کاریزی شهرستان و بیش از 50 قنات به کشاورزی این شهرستان رونق داده است.بیش از 360 شهید این شهرستان دارد و در حوزه صنعت 170 واحد صنعتی داریم شهرستان داریم.

فرماندار گناباد گفت:16 جلسه اقتصاد مقاومتی در شهرستان برگزار شده و به دنبال زنجیره‌ای برای رفع مشکل واحدهای صنعتی هستیم و در سال رونق تولید کارگروه رونق تولید در حمایت از کار و کارآفرین در شهرستان در نخستین روزهای سال برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت