Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@01:13:09 GMT

نخستین دیدار «پوتین» و «کیم»

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۰۷۲۴

نخستین دیدار «پوتین» و «کیم»

سران روسیه و کره شمالی برای اولین بار با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) برای اولین بار با یکدیگر دیدار کردند. این دیدار در شهر «ولادیووستوک» واقع در مرز‌های شرقی روسیه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آخرین باری که عالی‌ترین مقام کره شمالی به روسیه سفر کرده، به سال ۲۰۱۱ و سفر «کیم جونگ ایل» پدر رهبر کنونی این کشور برمی‌گردد. پیشتر یک مقام ارشد کرملین گفته بود رهبر کره شمالی در شهر بندری «ولادی‌وستوک» با پوتین دیدار و درباره مناقشات پیرامون برنامه هسته‌ای پیونگ‌یانگ گفتگو خواهد کرد. این سفر در حالی انجام می‌شود که دیدار اسفندماه سال گذشته کیم و رئیس‌جمهور آمریکا در ویتنام شکست خورد و بدون نتیجه‌ای مشخص پایان یافت.

دیدار دوجانبه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با رئیس‌جمهور روسیه در حالی برگزار می‌شود که پیش از این، پوتین از مواضع آمریکایی‌ها علیه کره شمالی انتقاد کرده است.

کیم جونگ اون بعد از حضور در روسیه، درباره اینکه دیدارش با ولادیمیر پوتین یک دیدار «موفق و مفید» باشد، ابراز امیدواری کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پوتین کره شمالی روسیه رهبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گرامیداشت سالگرد تولد رهبر کره شمالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی اقدام تلافی ‎جویانه ایران علیه اسرائیل
  • (ویدئو) گرامیداشت سالگرد تولد رهبر کره شمالی