Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از فدراسیون تیراندازی، رقابت‌های تیراندازی جام جهانی چین در حالی دنبال شد که آرمینا صادقیان و امیر محمد نکونام ترکیب تیم میکس تفنگ کشورمان را تشکیل می‌دادند که در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جایگاه بیست و یکم جهان به کار خود پایان دادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ماده ۶۲ تیم از سراسر جهان حضور داشتند.

در این بخش نمایندگان کشورهای، چین، روسیه، رومانی، ایالات متحده امریکا و هند راهی فینال شدند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور ۵۸۸ ورزشکار از ۶۷ کشور جهان از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه در شهر پکن- چین در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/

 

مسابقات تیراندازی جام جهانی چین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود