Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@08:15:02 GMT

تداوم بارندگی ها تا نیمه خرداد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۰۸۲۸

شادگان از وضعیت بحرانی دور شده، اما هنوز نگرانی‌ها در خصوص خرمشهر و آبادان پایان نیافته و تلاش برای مقابله با سیلاب به شدت ادامه دارد.

به گزارش «تابناک»، بارش باران‌های سیل آسا و برف و سوز و سرمای همراه با آن در اردیبهشت ماه، آن هم در این ابعاد و اینقدر فراگیر در سراسر کشور، اتفاقی نیست که بزرگتر‌ها هم بتوانند به یادآورند یا حتی در شنیده هایشان از گذشته رد و اثری از آن بیابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویدادی که گویی برای نخستین بار است رقم می‌خورد و ظاهرا قرار نیست به این زودی‌ها پایان بیابد!

این را پیش بینی‌هایی نشان می‌دهد که حکایت از تداوم بارش‌ها و ورود موج‌های بارشی جدید به کشور تا نیمه خردادماه دارد. موج‌هایی که خدا می‌داند تا بیایند و بروند، چه هراسی بر سر سیل زدگان آوار خواهد شد و چه اتفاقاتی در پی آن رقم خواهد خورد. وضعیتی که اگر بدانیم هنوز سیلاب در مناطقی از کشورمان مانند جنوب خوزستان در حال پیش روی است، نگران کننده‌تر به نظر می‌رسد.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیل بارش پیش بینی خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کمک های بشردوستانه نروژ به افغانستان

قاری دین محمد حنیف، سرپرست وزارت اقتصاد طالبان با پاول کلومن بیکین، سفیر کشور نروژ در افغانستان و سلجی ماری اندرسن، سکرتر سیاسی سفارت نروژ بر روی بهبود همکاری های اقتصادی و تداوم کمک های بشری ملاقات نمودند.

دفتر مطبوعاتی وزارت اقتصاد بانشر این خبر نگاشته است: در این ملاقات سفیر کشور نروژ در رابطه به فعالیت های کشورش در چارچوب مساعدت های بشری با مردم افغانستان معلومات ارایه نموده و از تداوم کمکهای بشری کشور نروژ اطمینان داد.

سرپرست وزارت اقتصاد طالبان ضمن قدردانی از کمک هاي بشری کشور نروژ گفت تامین امنیت سرتاسری در کشور زمینه فعاليت را در دوردست ترین ساحات کشور برای تمامی نهاد های امداد رسان و همکاران انکشافی مهیا نموده است.

این در حالی است که پیش از این اعلام شد سازمان ملل متحد و نهادهای مدد رسان بودجه برنامه کمک به افغانستان را برای سال ۲۰۲۳، حدود ۱.۴ میلیارد دلار کاهش داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • جام آسمان، جان زمین را سیراب نکرد/ تداوم عطش در کویر
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • تداوم کمک های بشردوستانه نروژ به افغانستان
  • ۲۵۲ میلی‌متر بارندگی در نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی
  • تداوم بارندگی و هوای سرد در استان سمنان
  • تداوم بارندگی و هوای سرد در سمنان
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه