Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در سال ۹۷، ۱۳ هزار و ۵۰۶ فقره کارت معاینه فنی برای ناوگان سنگین در استان صادر شده است.
وی افزود: در سال ۹۶، تعداد ۱۲ هزار و ۱۸۱ فقره کارت معاینه فنی در مراکز مجاز معاینه فنی ناوگان سنگین استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدیعی مقدم اظهار کرد: اکنون ۲ مرکز مجاز معاینه فنی در شهر بجنورد و شیروان دایر است که نسبت به کنترل فنی و سلامت ناوگان سنگین مبادرت دارد.

وی گفت: این مراکز به صورت مکانیزه سلامت خودرو را بررسی می‌کند و رانندگان این ناوگان موظف هستند برای ارتقای ایمنی سفر‌ها نسبت به دریافت کارت معاینه فنی اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: شمار ردشدگان ناوگان در مرکز مکانیزه معاینه فنی در سال گذشته هزار و ۷۳۵ مورد بوده است.

انتهای پیام / ب

صدور ۱۳ هزار و ۵۰۶ فقره کارت معاینه فنی برای ناوگان سنگین در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای ناوگان سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: ترافیک در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است و سایر  مسیر‌های آزادراهی استان، ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده، اما پیش بینی می‌کنیم حجم تردد خودرو‌های از بعدازظهر امروز افزایش یابد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش اضافه کرد: مسافرانی که نیمه نخست نوروز در مرخصی بودند، اکنون درحال بازگشت به منازل خود هستند که توصیه می‌کنیم به منظور جلوگیری از بار ترافیکی سفر‌های خود را به انتهای شب موکول نکنند.

 وی افزود: پلیس برای جلوگیری از ایجاد هرگونه بار ترافیکی به مسافران و رانندگان توصیه می‌کند تا زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از بازگشت از سفر استراحت کافی داشته باشند و در طول مسیر نیز با توقف‌های مناسب در توقفگاه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی، از رانندگی طولانی مدت پرهیز کنند با این نکته که بیشترین عامل تصادفات رانندگی در آزادراه‌های استان، خواب آلودگی بوده است.

سرهنگ ذاکری منش ادامه داد: برخی از رانندگان برای اینکه سریع‌تر به مقصد برسند در آزادراه با شتاب و عجله رانندگی می‌کنند و حتی در طول مسیر با تغییر مسیر‌های ناگهانی سعی در زودتر رسیدن به مقصد را دارند که همین مساله نیز متاسفانه باعث بروز حوادث تلخ نیز می‌شود.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: از رانندگان درخواست داریم تا برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، در طول مسیر فاصله طولی را رعایت کرده و از هرگونه سبقت و سرعت بی مورد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد
  • تردد ۳۷۰ میلیون نفر در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی