Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:32:40 GMT

گتوزو: لیاقت هواداران میلان بیش از اینها است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۰۸۸۵

گتوزو: لیاقت هواداران میلان بیش از اینها است

آ ث میلان دیشب در بازی برگشت نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل لاتزیو 1-0 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند و گتوزو، سرمربی این تیم گفت هواداران میلان استحقاقی بیش از این دارند.

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیشب در حالی در ورزشگاه خانگی‌اش، سن سیرو، در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا، موسوم به کوپا ایتالیا، میزبان لاتزیو بود که بازی رفت دو تیم در خانه لاتزیو به تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و شاگردان گتوزو امیدوار بودند در خانه‌شان کار را یکسره کرده و به فینال راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما این لاتزیو بود که با گل دقیقه 58 خواکین کورئا میلان را در خانه‌اش شکست داد و راهی فینال شد. گتوزو بعد از بازی گفت مشکل تیمش تاکتیکی نیست و اعلام کرد هواداران میلان استحقاقی بیشتر از این نتایج دارند.

 

 

گتوزو بعد از بازی گفت:" ما در نیمه اول خوب بازی کردیم ولی بعد لاتزیو بهتر شد. ما این روزها خوب بازی نمی‌کنیم. روز یکشنبه هم باید در یک بازی سخت به مصاف تورینو برویم و باید خیلی سریع خودمان را برای آن بازی تغییر داده و آماده کنیم. هواداران میلان امروز استحقاق بازی و نمایش بهتری داشتند".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت:" من گاهی مجبورم تیم را به خاطر امتحان کردن بعضی چیزهای جدید تغییر بدهم. بعضی وقتها این تغییرها کار نمی‌کند. ما بیشتر از یک ماه است که با مشکل مواجه هستیم. مشکل ما فقط فیزیکی یا تاکتیکی نیست. ما در بازی‌هایمان کمتر از آنچه که می‌توانیم و در توان‌مان است کار می‌کنیم. کل تیم خوب کار نمی‌کند و ما روی زمین آنطور که می‌خواهیم نیستیم".

 

 

آث میلان گنارو گتوزو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان گنارو گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان