Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@06:35:38 GMT

«یخ در بهشت» رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۰۳۳

«یخ در بهشت» رونمایی می شود

جشن ۱۱۰ هزارتایی شدن کتاب خاطرات سفیر در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، کتاب «یخ در بهشت» تازه ترین اثر انتشارات کتاب جمکران  ۵شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می شود.این کتاب با همکاری ۶ نویسنده به رشته تحریر در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جشن ۱۱۰ هزارتایی شدن کتاب «خاطرات سفیر» با حضور نیلوفر شادمهری نویسنده این اثر ساعت ۱۶ در این غرفه برگزار می شود.این اثر پر فروش ترین کتاب سوره مهر است.

 

در غرفه مجمع ناشران انقلاب در دومین روز نمایشگاه کتاب دو نشست تخصصی برگزار می شود .نشست وضعیت‌شناسی کتب علوم سیاسی با حضور حدادی جامعه شناس و نشست فلسفه و تربیت حق‌مدار با سخنرانی یاوری استاد دانشگاه برگزار می شود.نخستین نشست ساعت ۱۱ و ۳۰ دقبقه و دومین نشست ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در غرفه مجمع ناشران انقلاب برگزار می شود.

 

گفتنی است، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت با شعار خواندن توانستن است در مصلی امام خمینی (ره)برگزار می شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم خبرگزاری شبستان خسارت سیل کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مقدس جمکران کانون مساجد استان بوشهر سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران مصلی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «سه چهارده» رونمایی شد

کتاب «سه چهارده» قصه سه نوجوان چهارده ساله هم کلاس و هم محلی در دهه ۶۰ است که هر سه برادر رزرمنده دارند و در واقع این برادران بزرگتر راه را برای برادان کوچکتر باز کرده‌اند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، برنامه شب خاطره و رونمایی از کتاب «سه چهارده» نوشته فاطمه سوریان با حضور نویسنده کتاب و خانواده شهدایی که این کتاب درباره آنها است، برگزار شد.

کتاب «سه چهارده» قصه سه نوجوان چهارده ساله هم کلاس و هم محلی در دهه 60 است که هر سه برادر رزرمنده دارند و در واقع این برادران بزرگتر راه را برای برادان کوچکتر باز کرده‌اند و اینها از برادر بزرگتر فراگرفته‌اند که به این راه را بروند اما چون سن و سال کمی دارند رضایت خانواده و ماموارن اعزام را نمی‌توانند به دست بیاورند و چون رضایت ممکن نیست به دنبال راه‌های گریز هستند؛ مثل دستکاری کردن شناسنامه‌ها و فرار از منزل و .. که لحظات جذابی را در کتاب رقم می‌زند. این کتاب  در گونه داستانی نوشته شده و فاطمه سوریان که فرزند یکی از فرماندهان شهید یعنی منصور سوریان است، این کتاب را نوشته و یکی از نوجوانان قهرمان کتاب، عموی نویسنده است.

رحیم مخدومی نویسنده و مدیر انتشارات رسول آفتاب که این کتاب در این نشر منتشر شده است، درباره کتاب «سه چهارده» گفت: این کتاب روایت همزمان داستان زندگی سه نوجوان دهه شصتی است و  سه خانواده شهید در این داستان معرفی می‌شوند و هر یک از این خانواده‌ها یک شهید مفقود الاثر  دارند و چندین سال این دوران مفقود بودن و انتظار سپری می‌شود و در واقع این سه خانواده یک درد مشترک دارند.

داستان شهادت و زندگی سه رفیق نوجوان در کتاب «سه چهارده»

وی افزود: با همه این سختی‌ها نگاه خانواده‌ها و نگاه این سه نوجوان حائز اهمیت است. در عین حال که قهرمانان کتاب، شور و نشاط نوجوانی خود را دارند، اتفاقات جالبی در جبهه برای این بزرگمردان کوچک رخ می‌دهد و در نهایت هر سه به شهادت می‌رسند.

شهید محسن سوریان،  شهید محسن منصوری و شهید احمد عبدالعلی پور سه قهرمان نوجوان این کتاب هستند و کتاب «سه چهارده» در نمایشگاه کتاب امسال برای نخستین بار توسط انتشارات رسول آفتاب عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود