Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:46:28 GMT

الهلال هم‌چنان به دنبال جانشین برای مامیچ

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۱۷۰

الهلال هم‌چنان به دنبال جانشین برای مامیچ

با وجود آن که الهلال با مامیچ نتایج بسیار خوبی به دست آورده اما هم‌چنان این مربی در خطر اخراج قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، زوران مامیچ در میانه‌های فصل جاری بود که هدایت الهلال عربستان را برعهده گرفت.
با وجود آن که الهلال در صدر گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا جای دارد و در لیگ عربستان هم در صورت پیروزی در بازی معوقه‌اش صدرنشین می‌شود و به فینال جام باشگاه‌های کشورهای عربی راه پیدا کرد و در جام حذفی هم به فینال صعود کرده اما هنوز هم احتمال اخراج زوران مامیچ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه اسپورت عربستان نوشت که یکی از اعضای افتخاری باشگاه الهلال از عملکرد مامیچ راضی نیست و می‌خواهد رقم فسخ قرارداد او را شخصاً پرداخت کند و با یک مربی جدید قرارداد امضا کند.
به نوشته اسپورت جورجیوس دونیس، سرمربی یونانی پیشین الهلال گزینه مورد علاقه شاهزاده احمد بن سلطان عضو افتخاری باشگاه الهلال برای جایگزینی مامیچ است.
به گزارش ایسنا، الهلال در دیدار برگشت برابر استقلال با گلی که جوفینکو به ثمر رساند ۹ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی این گروه جای دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال الهلال عربستان زوران مامیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز یک شنبه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در گروه‌های A و B مشخص شود.

گروه A

در گروه A از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم خواهند رفت و تایلند میزبان با ویتنام حساس‌ترین بازی این گروه را انجام خواهند داد.

در این گروه تایلند با ۶ امتیاز صدرنشین است و صعود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرده است و ویتنام با ۴ امتیاز دوم است. میانمار با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد و چین هم بدون کسب امتیاز شانسی برای صعود ندارد.

ویتنام برای آنکه بتواند راهی مرحله حذفی شود باید در دیدار برابر تیم قدرتمند تایلند موفق به کسب حداقل یک امتیاز شود و حتی در صورتی که به برتری برسد می‌تواند به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود. از سوی دیگر اگر ویتنام در این دیدار شکست بخورد و میانمار موفق به شکست چین شود در این صورت تیم‌های ویتنام (تفاضل گل مثبت یک) و میانمار (تفاضل گل منفی ۵) هم امتیاز می‌شوند و برای تعیین تیم دوم صعود کننده کار به تفاضل گل کشیده می‌شود.

گروه B

در گروه B هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های ملی عراق و استرالیا با هم دیدار می‌کنند و ازبکستان و عربستان هم به مصاف هم می‌روند.

در این گروه ازبکستان با ۶ امتیاز صدرنشین است. عراق و عربستان با ۳ امتیاز دوم و سوم هستند و استرالیا بدون کسب امتیاز شانس خود را برای صعود به مرحله بعد از دست داده است.

ازبکستان هرچند صعودش روی کاغذ قطعی نشده است اما تنها در صورتی از دور رقابت‌ها کنار می‌رود که در تقابل با عربستان با اختلاف گل بالا شکست بخورد و در سوی دیگر هم عراق بتواند با تفاضل گل زیادی استرالیا را شکست دهد که به نظر نمی‌رسد این اتفاقات رقم بخورد و تقابل اصلی برای صعود از گروه را تیم‌های عراق و عربستان انجام خواهند داد.

کد خبر 6083984

دیگر خبرها

  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • ورود اولین گروه عمره گزار ایرانی به مدینه | عکس
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان