Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:57:32 GMT

سانحه رانندگی در همدان سه کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۲۵۲

سانحه رانندگی در همدان سه کشته بر جا گذاشت

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه تریلی و پراید در جاده قدیم همدان - ساوه سه تن فوت و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این حادثه رانندگی در مسیر دوطرفه رخ داد افزود: تجاوز به چپ پراید عامل بروز این سانحه دانست که منجر به جان باختن سه عضو یک خانواده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راه همدان ادامه داد: کشنده تریلی پس از برخورد با پراید آن را له کرده و به میزان حدود 100 متر آن را به سمت جلو هدایت کرده است.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: گرانی عوارض آزاد راه همدان - ساوه موجب تردد بیش از 95 درصد کامیون ها و تریلی ها از جاده قدیم همدان - ساوه شده است.
وی اضافه کرد: با وجود پایین بودن شمار سوانح در جاده قدیم همدان - ساوه اما در صورت بروز تصادف شاهد مرگ دسته جمعی خواهیم بود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه 28 کیلومتر از جاده قدیم همدان - ساوه دوطرفه است ابراز امیدواری کرد این مسیر ایمن سازی شود.
به گزارش ایرنا، 322 تن در 227 سانحه رانندگی سال گذشته این استان جان خود را از دست دادند و حدود چهار هزار تن مجروح و مصدوم شدند که آمار متوفیان سوانح رانندگی سال گذشته نسبت به سال 96 حدود 47 درصد کاهش داشته است.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هلال احمر سوانح جاده ای همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: در پی درج خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پراید به رودخانه چالوس و مفقود و زخمی شدن دو نفر، این حادثه فقط یک تصادف واژگونی و صرفاً خروج از جاده بوده و مفقودی در پی نداشته است.

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به وقوع حادثه یک دستگاه پراید در جاده چالوس اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در پی تصادف واژگونی یک دستگاه پراید در محدوده لعلجار، واقع در دوراهی ولشت بوده است.

وی افزود: تصادف مذکور صرفاً خروج خودرو از جاده بود که فقط راننده جراحت سطحی برداشته است.

فرمانده پلیس راه کندوان عنوان کرد: سرنشین وی به‌علت پرتاب شدن خودرو در محدوده ۲۰۰ متری جان سالم در برده است.

احمدی با بیان اینکه حادثه مذکور به علت برخورد با دپوی خاک حاشیه راه بوده که باعث خروج خودرو از جاده شد، گفت: بر مبنی این گزارش مراتب هرگونه خبر ضد نقیض در این زمینه منسوخ است.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نفر پس از اعزام به بیمارستان طالقانی چالوس برابر تشخیص رئیس اورژانس چالوس ترخیص شدند.

کد خبر 746708

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج