Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@01:52:56 GMT

قبای کهنه بر تن کسب‌و‌کارهای نوین نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۳۷۲

به گزارش ایلنا، قاضی‌زاده هاشمی رئیس فراکسیون فضای مجازی درباره اصرار شهرداری‌ها به نظارت بر سامانه‌های هوشمند حمل‌و‌نقل گفت: «با توجه به اینکه شرکت اسنپ مجوز صنفی دارد و مراحل قانونی را در اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی طی کرده است، فعالیتش کاملا قانونی است و با توجه به رضایت مردم نباید نگران مخالفت‌های بعضی سازمان‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیرعامل اسنپ نیز با اشاره به فشارهایی که روی کسب‌و‌کارهای نوین است، گفت: «شهرداری تلاش دارد، با تحمیل عوارض گزاف، اعمال روش‌های قیمت‌گذاری سنتی و وضع قوانین مخالف ماهیت کسب‌وکارهای نوین، راه تنفس این کسب‌وکارها را ببندد.» باید این مسئله را مد نظر قرار داد که قبای کهنه و ناقص بر تن کسب‌و‌کارهای نوین نمی‌رود.

در ادامه این جلسه مدیرعامل اسنپ‌تریپ با اشاره به ظرفیت‌های بسیار کشورمان در زمینه توسعه گردشگری داخلی و خارجی به مشکلات موجود بر سر راه این کسب‌وکار از جمله گره‌های مالیاتی و مجوزهای متعدد و گاه موازی اشاره کرد.

قاضی زاده نیز بر استفاده از ظرفیت‌های مجلس برای تسهیل و رونق گردشگری  تاکید کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری فضای مجازی مجلس شورای اسلامی ناوگان حمل و نقل قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری گفت: طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری از اوایل دهه ۷۰ در کشور شروع شد و همواره در اسناد بالادستی و برنامه‌های توسعه‌ ای کشور مانند برنامه اقتصاد مقاومتی از طرح‌های محوری وزارت جهاد کشاورزی بوده و در سراسر کشور اجرا شده است.

 وی با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰درصدِ طرح های توسعه سامانه های نوین آبیاری توسط مردم و بخش خصوصی عملیاتی می‌شود، یادآور شد: وزارت جهادکشاورزی به عنوان نماینده دولت و حاکمیت با برنامه‌ریزی، سیاست گذاری و نظارت بر اجرا نقش ۱۰درصدی را در این میان ایفا میکند.

عباسی با اشاره به شعار سال، افزود: اگر شعار سال را به دو بخش جهش تولید و مشارکت مردم؛ طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری در هر دو بخش آن نقش داشته و خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اثربخشی طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در افزایش تولید است، تصریح کرد: با توجه به نحوه مدیریت و بهره‌برداری از این طرح میتواند تا ۴۰درصد و بیشتر در افزایش تولید موثر باشد.در بخش دوم شعار سال نیز که شامل مشارکت مردم، تاکنون حدود ۳ میلییون هکتار توسعه انواع سامانه های نوین آبیاری در کشور داشته ایم که حدود ۱۵ تا ۲۰درصد از آن برعهده مردم است.

به گفته مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، از ۳ میلیون هکتار توسعه انواع سامانه های نوین آبیاری حدود ۳۰۰هزار هکتار به دلیل اثربخشی طرح ۱۰۰درصد با مشارکت مالی مردم بوده است.

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است