Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@09:34:50 GMT

فوت یک نفر بر اثر برخورد کامیونت با تانکر حمل سوخت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۴۰۷

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۴:۴۷ بامداد یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران بعد از پل سیمان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه بلافاصله به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می‌شود یک دستگاه کامیونت که لبنیات حمل می کرد به دلایل نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه تانکر ۲۰ هزار لیتری حامل گاز مایع برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه راننده کامیون در اتاقک تخریب شده کامیونت گرفتار شده، همچنین شیر یکی از تانکرها آسیب دیده و شکسته شده و گاز منتشر شده بود.

ملکی تصریح کرد: با توجه به اینکه کوچکترین بی احتیاطی و شعله وری باعث انفجار در این منطقه می‌شد آتش نشانان با احتیاط کامل عملیات را آغاز کرده و در ابتدا اقدام به رهاسازی راننده کامیونت کردند و پس از مدتی مرد ۳۵ ساله را از داخل اتاق کامیونت خارج کرده که به دلیل شدت جراحات وارده و به تایید عوامل اورژانس این فرد جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با تجهیزات موجود از نشت گاز جلوگیری کرده و در پایان با حضور جرثقیل کامیونت حاوی لبنیات و تانکر سوخت از محل حادثه جابجا شده و معبر محل بازگشایی شد و محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد

سیدمحمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در منزل قدیمی در مرکز شهر بجنورد بارگیری و تخلیه شد.

وی در ادامه افزود: شهرداری اهرم نظارتی در املاک محصور ندارد اما به محض طرح شکایت ساکنین محل، رسیدگی به مطالبات شهروندان را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و وارد عمل می‌شویم.

کشمیری بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی مکان به دلیل انباشت زباله‌های خیس، متعفن شده است، در ادامه خدمات شهرداری انجام خواهد گرفت.

گفتنی است این حجم از زباله دپو شده در خیابان شهید بهشتی جنوبی، مشکلات متعدد زیست محیطی را برای ساکنین محل ایجاد کرده و با تماس ساکنین و اقدام به موقع شهرداری پس از اخذ مجوزهای لازم از دادگستری و طی حضور مأمورین کلانتری، این مکان از زباله تخلیه شد.

کد خبر 6086105

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم