Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه بیگم مدرس ثانوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمد منتظر قائم، تنها شهید واقعه طبس، گفت: ساده زیستی و ساده‌پوشی بارز ویژگی‌های بارز محمد بود؛ او هیچگاه نماز شبش ترک نمی شد و از تصرف بیت المال به شدت واهمه داشت.
همسر شهید محمد منتظر قائم با اشاره به اینکه در سال ۱۳۵۵ با شهید منتظرقائم ازدواج کردم و تنها سه سال زندگی مشترک داشتیم، عنوان کرد: ما در تهران زندگی می کردیم و برای کوهنوری به توچال می رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یکی از روزهایی که به کوهنوردی رفتیم من بسیار خسته شده بودم به پای محمد نمی رسیدم.
وی افزود: با اصرار ایشان تا آبشار دوقلو رفتیم، محمد علی رغم سردی هوا به درون آب پرید؛ من به ایشان اعتراض کردم و گفتم مریض می شوید.
صدیقه بیگم مدرس ثانوی ادامه داد: محمد با لبخند و بسیار جدی گفت باید بدنم مقاوم شود که بتوانم در برابر دشمنان ایستادگی کنم.
وی با اشاره به روحیه آرام و مهربان این شهید بزرگوار، تاکید کرد: تمام رفتارها و برخورد های محمد درس زندگی بود؛ همین کار ایشان هم تمرینی برای ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و ورزیده شدن بدنشان بود.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • یادی از ماهچراغ
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است